استفاده شما از وبسایت بیمه‌مارکتینگ به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه می‌باشد. در ادامه محتویات این صفحه منظور از «وبسایت بیمه‌مارکتینگ» معادل «وبسایت اینترنتی گروه آموزش و مشاوره بیمه‌مارکتینگ» به آدرس اینترنتی www.bimehmarketing.com می‌باشد.

تاریخ آخرین به‌روزرسانی صفحه قوانین و مقررات سایت بیمه‌مارکتینگ  1399/12/7 بوده است و فرض بر این است که حداکثر تا 10 روز پس از این تاریخ کاربران سایت آن را مطالعه کرده و از مفاد آن کاملاً آگاه هستند. بیمه‌مارکتینگ می‌تواند برای ارائه بهتر خدمات خود، نسبت به بروزرسانی و ایجاد تغییرات در قوانین و مقررات سایت، با ذکر دقیق تاریخ، اقدام نماید و از کاربران هم انتظار می‌رود نسبت به تغییرات انجام پذیرفته آگاهی کامل کسب نمایند.

صفحه قوانین و مقررات حاضر به‌مثابه یک توافق است که به‌موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیله‌ای از سایت بیمه‌مارکتینگ استفاده می‌نمایند تابع این توافق هستند.

محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای وبسایت بیمه‌مارکتینگ محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، بروزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه نماید. کاربران موظف هستند که به صورت دوره‌ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند.

قوانین و مقررات وبسایت بیمه‌مارکتینگ

ماده 1:

خدمات و محتویات “وبسایت بیمه مارکتینگ”، تنها برای استفاده شخصی شما به عنوان فعالِ صنعت بیمه کشور عرضه شده است. هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات و هرگونه کپی برداری به هر شکل و به هر قصد از جمله به قصد فروش، پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وبسایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در “وبسایت بیمه مارکتینگ” برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وبسایت خود بدون ذکر منبع لینک شده به “وبسایت بیمه مارکتینگ” استفاده کند. در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات “وبسایت بیمه مارکتینگ” جهت مقاصد تجاری، حتماً باید از قبل ما را مطلع ساخته و با ما تماس بگیرید. استفاده از محتویات “وبسایت بیمه مارکتینگ” برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی تنها به شرطی که منافع تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع و آدرس وب سایت مجاز است.

ماده 2:

اطلاعات موجود در “وبسایت بیمه مارکتینگ” از منابع معتبر و مرتبط و نیز نویسندگان، مؤلفان، مترجمان و صاحب نظران صنعت بیمه و بازاریابی، جمع آوری و در “وبسایت بیمه مارکتینگ” قرار داده شده است. ممکن است اطلاعات، نرم افزار، محصولات و سرویس های موجود یا ارائه شده در “وبسایت بیمه مارکتینگ” در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد. “وبسایت بیمه مارکتینگ” مسئولیتی را در قبال اطلاعات ارائه شده بر عهده نداشته و به طور مداوم اطلاعات و محتویات وبسایت را به روز خواهد کرد.

ماده 3:

کاربران می بایست هنگام ثبت نام و سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مربوطه را با اطلاعات صحیح و به صورت کامل تکمیل و ارسال کنند. درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

ماده 4:

شما به “وبسایت بیمه مارکتینگ” اطمینان می دهید که از این وبسایت برای رسیدن به مقاصدی که بر خلاف شرایط استفاده از “وبسایت بیمه مارکتینگ” می باشد استفاده نخواهید کرد. شما از “وبسایت بیمه مارکتینگ” به گونه ای که باعث آسیب دیدن، از کار انداختن یا معیوب ساختن وبسایت شود استفاده نخواهید کرد. همچنین شما مجاز به تلاش برای دسترسی به اطلاعات، محتویات یا ورودی هایی که عمداً به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته یا از طریق صفحات سایت ارائه نشده اند نیستید.

ماده 5:

“وبسایت بیمه مارکتینگ” ممکن است دارای لینک هایی به وبسایت های دیگر باشد. ممکن است این وبسایت ها تحت کنترل “وبسایت بیمه مارکتینگ” نباشند . لذا “وبسایت بیمه مارکتینگ” هیچگونه مسئولیتی در قبال محتویات این وبسایت ها از جمله لینک های قرار گرفته در آنها ندارد. “وبسایت بیمه مارکتینگ” این لینک ها را برای سهولت شما فراهم کرده و وجود هر یک از این لینک ها به معنای تأیید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان سایر وبسایت ها نمی باشد. وبسایت هایی که در صفحات “وبسایت بیمه مارکتینگ” لینک می شوند ممکن است توسط افرادی خارج از “مجموعه و گروه آموزشی بیمه مارکتینگ” اداره شوند. لذا “وبسایت بیمه مارکتینگ” نمی تواند در مورد آنها ضمانتی داشته باشد. شما توافق می کنید مسئولیت هرگونه خسارت و آسیب احتمالی وارده به رایانه تان را از طریق ویروس یا فایل های مخرب دیگر که می تواند ناشی از دریافت و استفاده از داده ها و فایل های متعلق به وبسایت های لینک شده در “وبسایت بیمه مارکتینگ” باشد، خود بر عهده خواهید داشت.

ماده 6:

“وبسایت بیمه مارکتینگ” هیچگونه مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحات وبسایت خود و یا لینک های مُرده نمی پذیرد. سرویس های وبسایت «آنگونه که هست» ارائه می شوند و “وبسایت بیمه مارکتینگ” تحت هیچ شرایطی مسئولیت تأخیر یا عدم کارکرد وبسایت را که می تواند ناشی از مشکلات اینترنتی، نیروی انسانی، عوامل طبیعی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی و غیره باشد برعهده ندارد.

ماده 7:

“وبسایت بیمه مارکتینگ” اطمینان، سهولت، دقت اطلاعات، نرم افزارها، محصولات، سرویس ها و گرافیک موجود را تضمین نکرده و آنها را بدون هرگونه قید یا تضمینی «آنگونه که هست» ارائه می کند. “وبسایت بیمه مارکتینگ” تحت هیچ شرایطی خسارت های احتمالی ممکن را که به هر دلیل به خاطر از دست دادن دسترسی یا اطلاعات در پی استفاده از “وبسایت بیمه مارکتینگ” یا از تأخیر یا ناتوانی در استفاده از وبسایت یا سرویس های آن حاصل شود نمی پذیرد.

ماده 8:

این توافق نامه، تحت قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران مقرر گشته و به معنای توافق کامل کاربر با شرایط استفاده از “وبسایت بیمه مارکتینگ” خواهد بود و جایگزین کلیه توافقات قبلی یا جاری محسوب می شود.

ماده 9:

“وبسایت بیمه مارکتینگ” امکان دارد دارای سرویس هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه های خبری، شبکه دوستان و سایر سرویس هایی باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می شوند. شما توافق می کنید که از این سرویس های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.

ماده 10:

“وبسایت بیمه مارکتینگ” الزامی به دیدبانی و کنترل سرویس های جمعی ندارد. با این وجود “وبسایت بیمه مارکتینگ” این حق را برای خود محفوظ می دارد که محتویات ارسال شده در سرویس های جمعی را مرور و هرگونه ورودی نامناسب را پیگیری و در صورت نیاز و توان حذف کند.

ماده 11:

ممکن است ما سرویس های خود را به هر دلیلی در زمان های مختلف و بدون اطلاع قبلی، تغییر داده و حق تغییر شرایط این سرویس ها نیز برای ما محفوظ خواهد بود. بنابراین، شرایط استفاده از سرویس های “وبسایت بیمه مارکتینگ” هر چند وقت یکبار، به روز خواهند شد. در این صورت تاریخ درج شده در بالای این صفحه نشان دهنده آخرین زمان به روزرسانی خواهد بود. شما توافق می کنید که استفاده مستمر شما از این وبسایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر می باشد. در صورتی که شرایط استفاده از سرویس ها شامل تغییرات عمده شود، خبر آن در صفحه اول “وبسایت بیمه مارکتینگ” اعلام خواهد شد.

ماده 12:

هر کاربر حقیقی یا حقوقی حق دارد صرفاً یک حساب کاربری در “وبسایت بیمه مارکتینگ” ایجاد نماید. بدیهی است ایجاد بیش از یک حساب کاربری به عنوان تخلف محسوب خواهد شد و این حق برای “وبسایت بیمه مارکتینگ” محفوظ است که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی، اقدام به مسدود کردن حساب های کاربری جعلی یا تکراری نماید.

تعهدات فروشنده و خریدار:

فروشنده = فروشگاه اینترنتی “وبسایت بیمه مارکتینگ” به آدرس اینترنتی: www.bimehmarketing.com

خریدار = شخص حقیقی یا حقوقی ارسال کننده فرم سفارش خرید

ماده 13:

فروشنده متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.

ماده 14:

فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار خریدار قرار دهد.

ماده 15:

فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده است طبق شرایط، برای خریدار ارسال کند. در صورت ارسال کالا با استفاده از شبکه پُستی کشور، “وبسایت بیمه مارکتینگ” مسئولیتی در قبال آسیب دیدن محصول به دلیل جابجایی نادرست توسط شرکت پُست جمهوری اسلامی ایران ندارد.

ماده 16:

فروشنده موظف است پس از دریافت فرم و تأیید سفارش در کوتاهترین زمان ممکن کالای خریداری شده را آماده و در بسته بندی مناسب به دست خریدار برساند. مگر اینکه شرایط فورس‌ماژور، قوه قهریه و یا قوانین محدودکننده‌ای که تابع شرایط خاص و به صلاحدید نهادهای قانونگذاری می‌باشد، اجرای چنین تعهداتی را با محدودیت مواجه نماید. در صورت ارسال سفارش توسط پُست، هرگونه اختلال و تأخیر بعد از تحویل بسته به اداره پُست، در طی عملیات پُستی بر عهده شرکت پُست جمهوری اسلامی ایران است و کلیه مراتب پیگیری مرسوله و… تماماً برعهده خریدار می باشد. “وبسایت بیمه مارکتینگ” موظف است طی ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش خرید توسط مشتری، صرفاً درصورت درخواست مشتری، نسبت به ارائه کد رهگیری مرسوله پُستی به مشتری، جهت استعلام وضعیت مرسوله، اقدام نماید.

ماده 17:

در صورتی که کالا با بسته بندی ظاهری سالم توسط مأمور پُست تحویل داده شد، در صورت معیوب بودن محتوای داخلی کالا، فروشنده موظف است هماهنگی های لازم برای رفع عیب یا نقص صرفاً با صلاحدید خود در کوتاهترین زمان ممکن با خریدار انجام نماید. برای اثبات سالم بودن بسته‌بندی، لازم است که خریدار، از تمام زوایای بسته‌بندی اقدام به عکسبرداری نموده و عکسها را برای فروشنده ارسال نماید.

ماده 18:

فروشنده می تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل، سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش خودداری کند و وجوه پرداختی توسط مشتری را حداکثر طی ۷۲ ساعت کاری، به حساب وی مسترد نماید. بدیهی است در صورت نیاز، هماهنگی های بعدی می بایست توسط فروشنده و خریدار انجام پذیرد.

ماده 19:

خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را برای دریافت سفارش از طریق پُست در اختیار فروشنده قرار دهد.

ماده 20:

خریدار موظف است قبل از ارسال فرم سفارش و خرید هر کالایی اطلاعات لازم در مورد کالا را از طریق سایت فروشنده کسب کند و سپس سفارش خود را ارسال کند.

ماده 21:

خریدار پس از تأیید سفارش خرید از طرف فروشنده و در وضعیت “پرداخت شده”، “در حال بررسی” و “ارسال شده” نمی تواند درخواست انصراف سفارش دهد.

ماده 22:

خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مأمور پُست یا پیک، کاملاً آن را بررسی و در صورت مشاهده آثار شکستگی و آسیب دیدگی از قبول آن خودداری کند. فروشنده مسئولیت شکستگی و یا معیوب بودن ظاهر و بسته کالا بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی گیرد.

ماده 23:

خریدار موظف است هنگام مراجعه مأمور پُست یا پیک در محل مشخص شده در فرم سفارش، برای دریافت کالا حضور داشته باشد و در صورت عدم حضور در محل، ظرف مدت تعیین شده در اعلامیه شرکت پُست به واحد پُستی محل کار یا سکونت خود مراجعه و جهت دریافت کالا اقدام کند. بدیهی است در صورت عدم حضور خریدار در محل اعلام شده به هنگام سفارش و برگشت محصول، مسئولیت و هزینه ارسال مجدد، تماماً با خریدار خواهد بود.

ماده 24:

برای سفارش هایی که توسط پیک ارسال می گردند (فقط ویژه مناطق ۲۲ گانه تهران)، پیک متعهد به تحویل سفارش، صرفاً در محل درب ورودی اولیه ساختمان به مشتری می باشد. لذا خریدارانی که در مجتمع های مسکونی یا اداری حضور دارند می بایست به درب ورودی ساختمان مراجعه کرده و محصول را تحویل گیرند.

ماده 25:

در صورتی که خریدار از قبول کالای ارسال شده توسط “وبسایت بیمه مارکتینگ” (به وسیله پُست یا پیک) خودداری کند و در صورت مرجوع شدن بسته پُستی، به واحد پُستی جهت دریافت کالا مراجعه نکند، موظف به پرداخت هزینه ارسال مجدد بوده و “وبسایت بیمه مارکتینگ” هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم رسیدن محصول به دست خریدار ندارد.

ماده 26:

کالای خریداری شده توسط خریدار غیر قابل عودت (برگشت) می باشد.

ماده 27:

خریدار موظف است قبل از خرید، اطلاعات موجود در صفحه «راهنمای خرید» (همین صفحه) را مطالعه نماید.

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران:

“وبسایت بیمه مارکتینگ” به اطلاعات مخفی یا خصوصی اشخاصی که از خدمات این وبسایت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می کند.

“وبسایت بیمه مارکتینگ” متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا اقدام به توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از “وبسایت بیمه مارکتینگ” نماید. در واقع با استفاده از “وبسایت بیمه مارکتینگ” شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید.

جمع آوری اطلاعات شخصی شما:

“وبسایت بیمه مارکتینگ” اقدام به دریافت اطلاعاتی می کند که هنگام ارسال سفارش خرید کالاها، بر مبنای آن بتوان سفارش را در اسرع وقت تحویل دهد. همچنین “وبسایت بیمه مارکتینگ” مبادرت به جمع آوری اطلاعات آماری می نماید که مربوط به سخت افزار و نرم افزار رایانه شما می باشد و به طور خودکار توسط “وبسایت بیمه مارکتینگ” ثبت می شود. این اطلاعات می تواند شامل آدرس IP، نوع مرورگر، نام حوزه اینترنتی و زمان دسترسی به سایت باشد. این اطلاعات توسط “وبسایت بیمه مارکتینگ” برای انجام عملیات بهتر، حفظ کیفیت سرویس ها و تأمین اطلاعات آماری مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از اطلاعات شخصی شما:

“وبسایت بیمه مارکتینگ” از اطلاعات شخصی شما برای عملکرد وبسایت و تأمین سرویس هایی که شما درخواست کرده اید استفاده می کند. “وبسایت بیمه مارکتینگ” همچنین ممکن است از طریق نظرسنجی ها با شما ارتباط برقرار کند تا بتواند نظر شما را در مورد سرویس های جاری یا امکان ارائه سرویس های جدید جویا شود.

“وبسایت بیمه مارکتینگ” فهرست مشتریان یا اعضای خود را به اشخاص ثالث نمی فروشد و امکان دارد گاه به گاه، از طرف شرکای تجاری خود برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهاداتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد با شما تماس بگیرد. در این حالت، اطلاعات منحصر به فرد شما نظیر نام، تلفن، آدرس، Email و… به اشخاص و طرفین خارجی واگذار نمی شود.

“وبسایت بیمه مارکتینگ” صفحاتی را که بازدیدکنندگان سایت مشاهده می کنند ردیابی می کند تا به این ترتیب، تعیین کند چه سرویس هایی از بیشترین محبوبیت برخوردار هستند. این اطلاعات در محتویات تبلیغاتی درون وبسایت یا عملکرد بهتر سرویس ها مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از کوکی ها:

“وبسایت بیمه مارکتینگ” از Cookie استفاده می کند تا به شما برای شخصی سازی استفاده از وبسایت و بهبود سرویس ها کمک کند. Cookie یک فایل متنی محتوی یک سری داده است که توسط یک صفحه وب بر روی رایانه شما قرار داده می شود. از Cookie ها برای اجرای برنامه یا ویروسی کردن کامپیوتر نمی توان استفاده کرد. Cookie ها به طور منحصر به فرد به شما اختصاص داده شده و فقط توسط وبسایتی که Cookie را به شما داده باشد قابل خواندن هستند.

یکی از اهداف اصلی Cookie ها فراهم کردن امکانی ویژه برای شما جهت صرفه جویی در وقت است. Cookie موظف است بازدید مجدد شما از صفحه ای خاص را به Web Server اطلاع دهد. به عنوان مثال، اگر شما از امکان شخصی سازی صفحات “وبسایت بیمه مارکتینگ” استفاده کنید یا به عنوان یک عضو در سایت یا سرویس های آن ثبت نام نمایید، Cookie می تواند به شما کمک کند تا در بازدیدهای بعدی اطلاعات خاصی از شما بدون اینکه لازم باشد هر دفعه آنها را وارد کنید در دسترس باشد. این امر فرآیندهای تکراری ورود اطلاعاتی نظیر شناسه کاربری را ساده می کند. وقتی شما به “وبسایت بیمه مارکتینگ” برگردید، اطلاعاتی که قبلاً وارد کرده اید در دسترس بوده و شما می توانید به راحتی از ویژگی های شخصی سازی شده سرویس های وبسایت بهره مند شوید.

شما این توانایی را دارید که Cookie را قبول یا رد کنید. بیشتر مرورگرهای وب به طور خودکار Cookie را می پذیرند اما معمولاً این امکان وجود دارد که شما با تغییر تنظیمات پیش فرض مرورگر خود از قبول Cookie خودداری کنید. در این صورت، ممکن است قادر نباشید از همه امکانات پویا و قابلیت های سرویس های “وبسایت بیمه مارکتینگ” و سایت های دیگر بهره مند شوید. ما پیشنهاد می کنیم به منظور استفاده کامل و جلوگیری از به وجود آمدن ایرادات یا مشکلات آتی که غیر قابل پیش بینی می باشند، دریافت Cookie بر روی رایانه و مرورگر خود را غیرفعال نکنید.

در بسیاری از قسمت های “وبسایت بیمه مارکتینگ” از تکنولوژی Java استفاده شده که این تکنولوژی به صورت پیش فرض بر روی تمامی مرورگرها فعال می باشد. چنانچه به هر دلیل وبسایت ما قادر به برقراری ارتباط با استفاده از این تکنولوژی بر روی رایانه و مروگر شما نباشد، پیغامی مشخص و واضح در بالای وبسایت برای شما نمایش داده می شود. در صورتی که هرگونه اختلالی در سرویس دهی به کاربر به دلیل مشکل یا ایراد در این تکنولوژی بر روی مرورگر یا رایانه کاربر به وجود آید، “وبسایت بیمه مارکتینگ” هیچگونه مسئولیتی در این باره قبول نمی کند.

ارتباط مستقیم با کاربران:

تنها مرجع رسمی مورد تأیید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی bimehmarketing.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال E-Mail از طرف آدرسهای رسمی و تأیید شده در وبسایت، با شما تماس نمی گیریم.

“وبسایت بیمه مارکتینگ” هیچ گونه وبسایت اینترنتی با آدرسی غیر از bimehmarketing.com و همچنین، هیچگونه وبلاگ و شناسه در برنامه های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo! Messenger و غیره ندارد و هیچگاه با این روشها با شما تماس نمی گیرد.

برای تماس با “وبسایت بیمه مارکتینگ” فقط روش ها و آدرس های ایمیل ذکر شده در بخش «تماس با ما» مجاز می باشند. اگر می خواهید برای ما پیامی بفرستید فقط به این آدرس ها، ایمیل ارسال کنید.

چگونه می توانید سؤالات بیشتر خود را بپرسید؟

شما در صورت تمایل در هر زمانی می توانید سؤالات خود را در مورد سیاست حفظ حریم شخصی خود از ما بپرسید و ما حتماً به شما پاسخ خواهیم داد. لطفاً سؤالات خود را به یکی از روش های ذکر شده در بخش «تماس با ما» ارسال کنید.

“وبسایت بیمه مارکتینگ” از شنیدن هرگونه نظرات شما نسبت به سیاست حفظ حریم شخصی استقبال می کند. اگر فکر می کنید “وبسایت بیمه مارکتینگ” به این سیاست، پایبند نبوده است، لطفاً از طریق ارسال ایمیل با ما تماس بگیرید. ما نهایت تلاش خود را در راستای رفع ابهامات و نواقص یا حل مشکلات به کار خواهیم گرفت.

“وبسایت بیمه مارکتینگ” خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می داند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد مشاهده شده را حتماً از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده در صفحه «تماس با ما»، با ما در میان بگذارید.

بیمه‌گر و توانگر باشید…
وبسایت آموزشی بیمه‌مارکتینگ

اطلاعیه مهم زیر را مطالعه کنید:

نماینده گرامی؛ درحال حاضر، ترم اول کالج به‌طور کامل برگزار شده ولی هنوز ترمهای تحصیلی دوم به بعد شروع نشده‌اند.

برای ثبت‌نام در ترم اول و دریافت ویدیوهای تمامی دروس این ترم، بر روی دکمه زیر کلیک کنید…