دوره آموزشی «تحلیل تیپ شخصیتی MBTI در کسب‌وکار بیمه»

↓ ویدیوی معرفی دوره ↓

پخش ویدیو

قیمت دوره

2،750،000 تومان
1،925،000 تومان

فقط تا 31 فروردین 1403

در دوره غیرحضوری «تحلیل تیپ شخصیتی MBTI در کسب‌وکار بیمه» می‌آموزید که:

چگونه می‌توانید تیپ شخصیتی خودتان، کارمندان‌تان و مشتریان‌تان را تنها در عرض چند دقیقه تشخیص دهید؟

چگونه باید بیمه عمر را به هر تیپ شخصیتی از مشتریان بفروشید؟

برای متقاعدسازی هر تیپ مشتری، دقیقاً باید چه کارهایی انجام دهید؟

چگونه با توجه به تیپ شخصیتی خودتان، به اوج میزان کارآیی در محیط کارتان دست پیدا کنید؟

نقاط قوت و ضعف کارمندان و فروشندگانتان را بشناسید

بدانید که چه زمان، بیشترین میزان رضایت کاری در پرسنل شما ایجاد می‌شود

هر کارمند خود را چگونه بر اساس تیپ شخصیتی خودش مدیریت کنید

تیپ شخصیتی مدیر ارشد یا مدیر شعبه سرپرستی شرکت خود را بشناسید و بر همان اساس، با وی تعامل کنید تا به حداکثر خواسته‌هایتان برسید

بدانید که برای هر پُست و سِمَتی در دفتر نمایندگی خودتان، چه تیپ شخصیتی بیشترین بازدهی ممکن را دارد و بر همان اساس اقدام به استخدام افراد با تیپ شخصیتی مناسب کنید

  • به‌محض ثبت‌نام در این دوره، با شرکت در یک آزمون اولیه، ابتدا تیپ شخصیتی خودتان و حتی پرسنل دفتر نمایندگی خود را خواهید شناخت.
  • با تسلط بر مدل MBTI متوجه می‌شوید رفتارهای مشتری که ظاهراً تا همین دیروز، تصادفی و اتفاقی به نظر می‌رسیدند، درواقع یک رفتار کاملاً قابل درک و در بسیاری از اوقات حتی قابل پیش‌بینی است.
  • این دوره به شما کمک می‌کند تا با درک و پیش‌بینی رفتارهای مشتریان خود، کلید متقاعدسازی مشتری به خرید بیمه عمر را در دست بگیرید.
  • همچنین، با تحلیل تیپ شخصیتی مشتریان خود، روشهای بی‌نهایت تأثیرگذاری برای اقناع و متقاعدسازی هر تیپ شخصیتی در راستای خرید بیمه‌های عمر را می‌آموزید.
  • مدل MBTI بیش از سایر مدلهای تیپ‌شناسی، بر روی شغل و ارتباط نوع شخصیت افراد و شغلی که انتخاب می‌کنند تمرکز دارد. در این دوره، تیپهای شخصیتی غالب در هر شغل را با نگرش بر بازار مشاغل ایران نیز می‌آموزید.
  • فروشندگان فعال در شبکه‌های فروش بیمه‌مارکتینگ و نمایندگان تحت کوچینگ بیمه‌مارکتینگ، بلافاصله پس از مسلط شدن به روشهای تحلیل MBTI، افزایش فروش 2 برابری را تجربه می‌کنند…

پاسخ به 6 سؤال مهمی که شما درباره دوره غیرحضوری MBTI از ما پرسیده‌اید:

پخش ویدیو

دوره آنلاین MBTIقطعاً اگر می‌خواستیم دو یا سه سال پیش به این سؤال پاسخ بدهیم، پاسخ «منفی» بود. اما در حال حاضر و در سال 1399 و با تکیه بر زیرساختها، تکنولوژیهای جدید و فناوریهای پیشرفته‌ای که برای برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در وبسایت بیمه‌مارکتینگ ایجاد کرده‌ایم، تضمین می‌کنیم مشروط بر اینکه موارد زیر را رعایت کنید، هیچ تفاوتی بین اثربخشی این دوره‌ی آنلاین با دوره‌های حضوری وجود ندارد:

  • اول اینکه ویدیوهای هر هفته را در همان هفته‌ی مخصوص به خودش ببینید.
  • دوم سؤالات و ابهامات خود را به محض مشاهده‌ی ویدیو و یا در زمان اجرا در بازار، از طریق بخش پشتیبانی دوره، با ما در میان بگذارید و پاسخ خود را دریافت کنید.
  • سوم اینکه در آزمونهای هر جلسه، حتماً شرکت کنید و تا حد نصاب قبولی در هر آزمون را کسب نکرده‌اید، به سراغ جلسه‌ی بعدی نروید.
  • چهارم اینکه تمرینات هر جلسه را در همان هفته‌ی مربوط به خودش، اجرا کنید و چک‌لیست اقدامات هر جلسه را در همان هفته‌ی مربوط به خودش تکمیل کنید و از تلنبار شدن تمرینها و چک‌لیستها جلوگیری کنید.
  • پنجم اینکه در بحثها و تبادل نظرات مخصوص هر جلسه با دیگر شرکت‌کنندگان در دوره، حضور فعال داشته باشید.

اگر این پنج مورد را انجام دهید و به آنها پایبند باشید، به شما اطمینان می‌دهیم که نه تنها اثرگذاری دوره‌ی غیرحضوری، چیزی کم از دوره‌ی حضوری ندارد، بلکه حتی به دلیل مستند بودن تمام بخشهای دوره و تمرینات و چک‌لیستها و آزمونهای دوره و اینکه امکان مرور ویدیویها و نسخه‌ی صوتی هر ویدیو و تبادل نظرات با بقیه‌ی شرکت‌کننده‌ها نیز وجود دارد، حتی به مراتب، اثرگذاری دوره‌ی غیرحضوری، با این شرایطی که ما در سایت بیمه‌مارکتینگ برای شما فراهم کرده‌ایم، از دوره‌ی حضوری نیز بیشتر خواهد بود.

دوره آنلاین MBTIاعتقاد ما در مجموعه‌ی بیمه‌مارکتینگ بر این است که اساس و زیربنای هر آموزش تأثیرگذاری، تمرینهای عملی و چک‌لیست اقدامات مربوط به هر جلسه از دوره است. یعنی تا زمانی که دانشجو، با کار عملیِ مربوط به هر درس از دوره، درگیر نشده باشد، بعید است که آن دوره بتواند تأثیر قابل توجهی بر روی عملکرد آن دانشجو بگذارد.

مبحث تیپ شخصیتی MBTI هم از جمله مباحثی است‌ که فقط با تکیه بر تمرین و کار عملی و آزمون و خطاهای زیاد، می‌توانید در آن به تسلط برسید. بنابراین، ما در این دوره، حتی بیشتر از سایر دوره‌های بیمه‌مارکتینگ، بر روی تمرینات عملی و چک‌لیست اقداماتی که باید تکمیل کنید، تأکید گذاشته‌ایم.

در طی این دوره، به همراه هر جلسه، یک دستورالعمل مکتوب حاوی تمرینات و کارهای عملی و یک چک‌لیست اقدامات، در اختیار شما قرار می‌گیرد که باید در فاصله‌ی یک هفته‌ایِ بین جلسات، این تمرینات و چک‌لیستها را تکمیل و در بخش مربوط به بحث و تبادل نظرات درس مربوطه بارگذاری کنید.

به‌طور کلی، شما در هر هفته از ما در سه حوزه‌ی مختلف، امتیاز دریافت می‌کنید:

  1. امتیاز آزمون درسهای آن هفته
  2. امتیاز تکمیل و آپلود چک‌لیست اقدامات آن هفته
  3. امتیاز حضور فعال در بحثها و تبادل نظرات با سایر شرکت‌کنندگان دوره

در پایان دوره، جمع تمام امتیازات، در طول 5 هفته‌ای که این دوره برگزار می‌شود، امتیاز نهایی شما را که در گواهینامه‌ی پایان دوره شما نیز درج می‌شود را تعیین می‌کند.

اما درواقع هدف اصلی از آزمونها و امتیازاتی که می‌گیرید، این است که اگر شما تمام تمرینات و اقدامات خواسته شده را هفته به هفته و در زمان مقرر انجام دهید، عملاً هیچ فرقی بین میزان اثربخش بودن دوره‌ی غیرحضوری با دوره‌ی حضوری وجود ندارد…

دوره آنلاین MBTIبه ازای تمام کردن هر درس این دوره، شما می‌توانید در آزمون مربوط به همان درس، شرکت کنید. این دوره جمعاً 27 درس و بنابراین 27 آزمون دارد. البته آزمونها همه چهارگزینه‌ای هستند و تعداد سؤالها در هر آزمون تا حد امکان، کم در نظر گرفته شده است.

اجازه بدهید که در همین ابتدا، اعلام کنیم که شرکت در این آزمونها، به هیچ عنوان اجباری نیست و شما می‌توانید اصلاً در آزمونها شرکت نکنید. اما اگر می‌خواهید مدرک و گواهینامه پایان دوره‌ی تخصصی MBTI را از گروه آموزشی بیمه‌مارکتینگ دریافت کنید، باید حتماً در تمام آزمونها شرکت کنید و البته حدنصاب قبولی در هر آزمون را نیز به‌دست آورید.

حدنصاب قبولی در هر آزمون، این است که شما حداقل به 80 درصد از تستها، جواب درست بدهید. البته اگر در یک آزمون، یک بار رد شوید، می‌توانید باز هم آن آزمون را تکرار کنید تا بالآخره نمره‌ی قبولی را کسب کنید. ولی باز هم می‌گوییم که شرکت در آزمونها اختیاری است و اگر نیازی به گواهینامه و مدرک پایان دوره ندارید، می‌توانید قید آزمونها را بزنید.

البته این را نیز باید بدانید که سؤالات آزمون‌ها خیلی با دقت و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که با رسیدن به حد نصاب قبولی در هر آزمون، می‌توانید اطمینان داشته باشید که بر روی تمامی اطلاعات و نکات مهم آن درس، تسلط کامل پیدا کرده‌اید؛ که اصلاً هدف از آزمونها هم دقیقاً رسیدن شما به همین سطح از تسلط بر روی نکات این دوره است.

آزمون‌ها به‌شکل اتوماتیک و آنلاین برگزار می‌شوند و نمرات شما هم به‌صورت هوشمند محاسبه شده و در سوابق آموزشی شما در این دوره، ثبت می‌شوند. همچنین میانگین نمرات شما در تمام آزمونها، محاسبه می‌شود و در مدرک پایان دوره‌ی شما به عنوان امتیاز و نمره قبولی‌تان، درج می‌گردد.

دوره آنلاین MBTIدر زیر هر درس از این دوره، بخش پرسش و پاسخ مخصوص و مربوط به همان درس در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید تمام سؤالات، مشکلات و ابهامات مربوط به همان درس را آنجا مطرح کنید و ما هم حداکثر ظرف یک روز کاری، پاسخگوی تمامی سؤالات و مشکلات شما خواهیم بود…

بله! البته به این شرط که شما در تمامی آزمون‌های این دوره شرکت کنید و حد نصاب قبولی در هر آزمون را کسب کنید. بعد از پایان دوره و اخذ حد نصاب قبولی در تمام آزمونها، گواهینامه‌ی رسمی و قابل استعلام (از مجموعه‌ی بیمه‌مارکتینگ) مطابق با نمونه‌ای که مشاهده می‌کنید، در قالب یک فایل PDF و یک فایل JPEG با کیفیت بسیار بالا جهت پرینت رنگی، برای شما از طریق ایمیل، ارسال می‌شود…

گواهینامه دوره MBTI

دوره آنلاین MBTIبله! در صفحه مربوط به هر یک از جلسات پنجگانه این دوره آموزشی، بخش ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که تمامی شرکت‌کنندگان در این دوره، می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و تجارب و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و حتی با مدرس دوره نیز در ارتباط باشند.

بخش نظرات و تجربیات هر جلسه، جداگانه است تا بدین‌ترتیب از تداخل مباحث هر جلسه با دیگر جلسات جلوگیری شود و تبادل نظرات شرکت‌کنندگان در هر جلسه، صرفاً حول موضوعات همان جلسه باشد…

مدل MBTI چیست؟

برای اولین بار یک روانشناس معروف سوئیسی به نام «کارل گوستاو یونگ» بود که تقریباً 90 سال پیش، درباره‌ی این مدل شخصیت‌شناسی صحبت کرد. اما واقعیت امر این است که تقریباً 20 سال بعد، زنی به نام «کاترین بریگز» به همراه دخترش «ایزابل مایِرز» بودند که آنچه «یونگ» ارائه کرده بود را بسط دادند و سرانجام در سال 1956 این مدل را تحت عنوان MBTI که مخفف عبارت Myers Briggs Type Indicator به معنای «شاخص تیپ مایرز-بریگز» می‌باشد را به جهان ارائه نمودند.

یکی از دلایلی که من در این دوره آموزشی، مدل MBTI را به سایر مدلهای تیپ‌شناسی ترجیح دادم این بود که طی بیش از نیم قرن گذشته تاکنون، از این مدل، بیش از هر مدل دیگری برای کمک به افراد، جهت انتخاب شغل متناسب با ویژگیهای شخصیتی خود، استفاده شده است. به عبارت دیگر، مدل MBTI بیش از سایر مدلهای تیپ‌شناسی شخصیتی، بر روی مسئله‌ی شغل و ارتباط نوع شخصیت افراد و حرفه‌ای که انتخاب می‌کنند تمرکز داشته است.

تصور کنید قبل از اینکه وارد هر جلسه مذاکره‌ی فروشی می‌شوید، تمامی رفتارها، واکنشها و پاسخهای مشتری را پیشاپیش می‌دانید و از قبل، برای مواجهه با آنها کاملاً آمادگی دارید. گویی در ذهن مشتری قدم می‌زنید… این قدرتی است که تسلط بر مهارتهای شانزده‌گانه‌ی MBTI به شما می‌بخشد!

امتیاز تسلط بر تحلیل MBTI فقط به افزایش 2 برابری فروشهای شما محدود نمی‌شود. بلکه قادر خواهید بود:

  • به بهترین شکل ممکن، کارمندان دفتر نمایندگی یا فروشندگان تیم خود را نیز مدیریت کنید.
  • در هر لحظه، انگیزه‌ی نیروهای فروش و کادر اداری خود را در بالاترین میزان ممکن حفظ کنید.
  • تبدیل به یک مدیر و رهبر دوست‌داشتنی و انگیزه‌بخش شوید.

اما به جرأت می‌توان گفت که بزرگترین موهبت تسلط بر مهارتهای MBTI «خودشناسی» است. ریشه‌ی تمام پیشرفتهای انسان، از شناخت خودش آغاز می‌شود. یادگیری MBTI باعث شناخت بهتر این موارد درباره‌ی خودتان می‌شود:

  • نقاط قوت و ضعف خودتان
  • روحیات و خُلق و خوی خودتان
  • چه چیزهایی به شما انگیزه می‌دهند
  • چه چیزهای قدرت اراده شما را تقویت می‌کنند
  • از چه اشخاص و شرایطی باید دوری کنید
  • چگونه باید محیط کار و زندگی خود را به سازنده‌ترین شکل ممکن اداره کنید
  • با افراد خانواده و اطرافیان خود، چگونه به شکلی سازنده، تعامل کنید

توانایی‌های شما پس از شرکت در این دوره:

دوره آنلاین MBTI

ارتقای سطح انگیزه و عملکرد خودتان در کار و زندگی شخصی

بلافاصله پس از ثبت‌نام در این دوره، یک آزمون استاندارد MBTI در اختیارتان قرار می‌گیرد و در کمتر از چند دقیقه، تیپ شخصیتی شما از بین 16 تیپ موجود در مدل MBTI مشخص می‌شود. در طی برگزاری دوره، با اطلاع از تیپ شخصیتی خودتان، مطالب را بسیار بهتر درک خواهید کرد و شناخت همه جانبه‌ای از ابعاد شخصیتی خودتان به‌دست می‌آورید…
دوره آنلاین MBTI

افزایش توانایی شما در مدیریت و ایجاد انگیزه در کارمندانتان

توصیه ما این است که آزمون MBTI را از کارمندان خودتان نیز بگیرید. چنانچه با دانستن اینکه تیپ شخصیتی هر کدام از کارمندان شما چیست، در این دوره شرکت کنید، آنگاه به بهترین شکل ممکن، روشهای صحیح برخورد با هر کارمند، روشهای ایجاد انگیزه و بایدها و نبایدهای مدیریت کارمندان خود و رسیدن به بهترین شیوه برخورد با پرسنل را خواهید آموخت…
دوره آنلاین MBTI

افزایش صعودی توانایی شما در متقاعدسازی مشتری به خرید بیمه

با اینکه امکان گرفتن آزمون MBTI از مشتری‌ها وجود ندارد، اما با شرکت در این دوره، با برترین متدها و روشهای شناسایی تیپ شخصیتی هر یک از مشتریانی که ملاقات می‌کنید آشنا خواهید شد. پس از حداکثر چند هفته تمرین و آزمون و خطا، به چنان مهارتی در تشخیص دقیق و سریع تیپ شخصیتی مشتریان‌تان خواهید رسید که خودتان نیز شگفت‌زده می‌شوید…

اصلاً چرا باید MBTI را یاد بگیرم؟

زمانی که به عنوان یک فروشنده یا نماینده‌ی بیمه، قدرت درک و پیش‌بینی رفتارهای مشتریان خود را داشته باشید، به این معناست که کلید متقاعدسازی مشتری به خرید بیمه عمر پیشنهادی خود را در دستانتان دارید.

فایده‌ی اصلی یادگیری و تسلط بر مدل MBTI این است که گویی شما از قبل، می‌دانید که قرار است مشتری در واکنش به هر حرف و اقدامی از سوی شما، دقیقاً چه عکس‌العملی نشان دهد.

این مثل یک مبارزه کُشتی یا بازی شطرنج است؛ با این تفاوت که شما از قبل، تمام واکنشهای حریف را می‌دانید. حالا بُرد با کیست؟! این همان اصلی‌ترین فایده یادگیری MBTI برای شماست که با شرکت در این دوره، به آن دست پیدا می‌کنید…

محتوا و ریز سرفصلهای این دوره آموزشی چیست؟

  • مدل MBTI چیست؟
  • تفاوت «رفتار» با «شخصیت»
  • مشتری شما چگونه و از کجا انرژی می‌گیرد؟
  • ذهن مشتری شما بیشتر با چه روشی با دنیای اطراف خودش در ارتباط است؟
  • مشتری شما با چه سیستمی قضاوت و تصمیم‌گیری می‌کند؟
  • مشتری شما چگونه خودش را با دنیای اطرافش منطبق می‌کند؟
  • تفاوت مشتریان برون‌گرا و درونگرا چیست؟
  • تفاوت مشتریان حسی و شهودی چیست؟
  • تفاوت مشتریان متفکر و احساسی چیست؟
  • تفاوت مشتریان دریافت‌گر و قضاوت‌گر چیست؟
  • مفهوم طیف‌های چهارگانه در مدل MBTI
  • آیا تیپ شخصیتی در طول عمر، تغییر می‌کند؟ چرا؟
  • تشخیص تیپ شخصیتی خود شما
  • مشتریان Extravert
  • مشتریان Introvert
  • 5 سؤال طلایی برای تشخیص برونگرایی و درونگرایی
  • 15 کلید شناسایی مشتریان برونگرا از مشتریان درونگرا
  • 5 متد رفتار کردن و ایجاد ارتباط با مشتریان برونگرا و درونگرا
  • 4 تفاوت کلیدی بین درونگراها و برونگراها
  • تحلیل طیف درونگرایی و برونگرایی شما
  • مشتریان Sensor
  • مشتریان iNtuitive
  • 5 سؤال طلایی برای تشخیص حسی بودن و شهودی بودن
  • 14 کلید شناسایی مشتریان حسی از مشتریان شهودی
  • 6 متد رفتار کردن و ایجاد ارتباط با مشتریان حسی و شهودی
  • 10 تفاوت کلیدی بین حسی‌ها و شهودی‌ها
  • تحلیل طیف حسی بودن و شهودی بودن شما
  • مشتریان Thinker
  • مشتریان Feeler
  • 5 سؤال طلایی برای تشخیص متفکر بودن و احساسی بودن
  • 17 کلید شناسایی مشتریان متفکر از مشتریان احساسی
  • 6 متد رفتار کردن و ایجاد ارتباط با مشتریان متفکر و مشتریان احساسی
  • 5 تفاوت کلیدی بین مشتریان متفکر و مشتریان احساسی
  • تحلیل طیف متفکر بودن و احساسی بودن شما
  • مشتریان Judjer
  • مشتریان Perceiver
  • 5 سؤال طلایی برای تشخیص قضاوت‌گر بودن و دریافت‌گر بودن
  • 21 کلید شناسایی مشتریان قضاوت‌گر از مشتریان دریافت‌گر
  • 6 متد رفتار کردن و ایجاد ارتباط با مشتریان قضاوت‌گر و مشتریان دریافت‌گر
  • 9 تفاوت کلیدی بین مشتریان متفکر و مشتریان احساسی
  • تحلیل طیف متفکر بودن و احساسی بودن شما
  • آشنایی با گروه مشتریان «حسی-قضاوت‌گر»
  • SJهای سنّت‌گرا چه کسانی هستند؟
  • معرفی تیپ ESTJ (مجریها – EXECUTIVE)
  • معرفی تیپ ISTJ (عملگراها – LOGISTICIAN)
  • معرفی تیپ ESFJ (مشاورها – CONSUL)
  • معرفی تیپ ISFJ (مدافع‌ها – DEFENDER)
  • آشنایی با گروه مشتریان «حسی-دریافت‌گر»
  • SPهای تجربه‌گرا چه کسانی هستند؟
  • معرفی تیپ ESTP (کارآفرین‌ها – ENTREPRENEUR)
  • معرفی تیپ ISTP (چیره‌دست‌ها – VIRTUOSO)
  • معرفی تیپ ESFP (سرگرم‌کننده‌ها – ENTERTAINER)
  • معرفی تیپ ISFP (ماجراجوها – ADVENTURER)
  • آشنایی با گروه مشتریان «شهودی-متفکر»
  • NTهای خِردگرا چه کسانی هستند؟
  • معرفی تیپ ENTJ (فرمانده‌ها – COMMANDER)
  • معرفی تیپ INTJ (معمارها – ARCHITECT)
  • معرفی تیپ ENTP (مجادله‌گرها – DEBATER)
  • معرفی تیپ INTP (منطق‌دان‌ها – LOGICIAN)
  • آشنایی با گروه مشتریان «شهودی-احساسی»
  • NFهای آرمان‌گرا چه کسانی هستند؟
  • معرفی تیپ ENFJ (قهرمان‌ها – PROTAGONIST)
  • معرفی تیپ INFJ (حامی‌ها – ADVOCATE)
  • معرفی تیپ ENFP (پیکارگرها – CAMPAIGNER)
  • معرفی تیپ INFP (میانجی‌ها – MEDIATOR)
  • بررسی چهار تیپ شخصیتی در گروه SJهای سنّت‌گرا
  • 9 توصیه کلیدی در برخورد با مشتریان گروه SJ
  • آنالیز تیپ شخصیتی ESTJ – معروف به مجری‌ها
  • آشنایی با 18 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی ESTJ
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان ESTJ
  • 10 تکنیک متقاعدسازی مشتریان ESTJ
  • چالشهای فروش به مشتریان ESTJ
  • راهکارهای فروش به مشتریان ESTJ
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با ESTJها
  • 16 نقطه قوت تیپ شخصیتی ESTJ
  • 16 نقطه ضعف تیپ شخصیتی ESTJ
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ ESTJ
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی ESTJ
  • تیپ شخصیتی ESTJ و مشاغل گروه فنی و تکنیکی
  • تیپ شخصیتی ESTJ و مشاغل گروه مدیریتی
  • تیپ شخصیتی ESTJ و مشاغل گروه فروش و خدمات
  • تیپ شخصیتی ESTJ و مشاغل گروه تخصصی و حرفه‌ای
  • آنالیز تیپ شخصیتی ISTJ – معروف به عملگراها
  • آشنایی با 21 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی ISTJ
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان ISTJ
  • 10 تکنیک متقاعدسازی مشتریان ISTJ
  • چالشهای فروش به مشتریان ISTJ
  • راهکارهای فروش به مشتریان ISTJ
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با ISTJها
  • 17 نقطه قوت تیپ شخصیتی ISTJ
  • 11 نقطه ضعف تیپ شخصیتی ISTJ
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ ISTJ
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی ISTJ
  • تیپ شخصیتی ISTJ و مشاغل گروه تجارت و مالی
  • تیپ شخصیتی ISTJ و مشاغل گروه خدمات شهری
  • تیپ شخصیتی ISTJ و مشاغل گروه آموزش
  • تیپ شخصیتی ISTJ و مشاغل گروه فنی و تکنولوژی
  • تیپ شخصیتی ISTJ و مشاغل گروه حقوقی
  • تیپ شخصیتی ISTJ و مشاغل گروه پزشکی و مراقبتهای بهداشتی
  • آنالیز تیپ شخصیتی ESFJ – معروف به مشاورها
  • آشنایی با 20 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی ESFJ
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان ESFJ
  • 10 تکنیک متقاعدسازی مشتریان ESFJ
  • چالشهای فروش به مشتریان ESFJ
  • راهکارهای فروش به مشتریان ESFJ
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با ESFJها
  • 14 نقطه قوت تیپ شخصیتی ESFJ
  • 17 نقطه ضعف تیپ شخصیتی ESFJ
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ ESFJ
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی ESFJ
  • تیپ شخصیتی ESFJ و مشاغل گروه تجارت و کسب‌وکار
  • تیپ شخصیتی ESFJ و مشاغل گروه خدماتی
  • تیپ شخصیتی ESFJ و مشاغل گروه خدمات اجتماعی و مشاوره
  • تیپ شخصیتی ESFJ و مشاغل گروه تحصیلات و آموزش
  • تیپ شخصیتی ESFJ و مشاغل گروه اداری
  • تیپ شخصیتی ESFJ و مشاغل گروه پزشکی و مراقبتهای بهداشتی
  • آنالیز تیپ شخصیتی ISFJ – معروف به مدافع‌ها
  • آشنایی با 20 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی ISFJ
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان ISFJ
  • 10 تکنیک متقاعدسازی مشتریان ISFJ
  • چالشهای فروش به مشتریان ISFJ
  • راهکارهای فروش به مشتریان ISFJ
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با ISFJها
  • 15 نقطه قوت تیپ شخصیتی ISFJ
  • 13 نقطه ضعف تیپ شخصیتی ISFJ
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ ISFJ
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی ISFJ
  • تیپ شخصیتی ISFJ و مشاغل گروه خدمات تجاری
  • تیپ شخصیتی ISFJ و مشاغل گروه کارهای خلاق و فنی
  • تیپ شخصیتی ISFJ و مشاغل گروه خدمات اجتماعی و آموزشی
  • تیپ شخصیتی ISFJ و مشاغل گروه پزشکی و مراقبتهای بهداشتی
  • بررسی چهار تیپ شخصیتی در گروه SPهای ابزارگرا
  • 7 توصیه کلیدی در برخورد با مشتریان گروه SP
  • آنالیز تیپ شخصیتی ESTP – معروف به کارآفرین‌ها
  • آشنایی با 25 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی ESTP
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان ESTP
  • 7 تکنیک متقاعدسازی مشتریان ESTP
  • چالشهای فروش به مشتریان ESTP
  • راهکارهای فروش به مشتریان ESTP
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با ESTPها
  • 17 نقطه قوت تیپ شخصیتی ESTP
  • 18 نقطه ضعف تیپ شخصیتی ESTP
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ ESTP
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی ESTP
  • تیپ شخصیتی ESTP و مشاغل گروه خدماتی
  • تیپ شخصیتی ESTP و مشاغل گروه مالی
  • تیپ شخصیتی ESTP و مشاغل گروه ورزشی و هنری
  • تیپ شخصیتی ESTP و مشاغل گروه فنی و صنایع دستی
  • تیپ شخصیتی ESTP و مشاغل گروه تجارت و بازرگانی
  • آنالیز تیپ شخصیتی ISTP – معروف به چیره‌دستها
  • آشنایی با 21 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی ISTP
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان ISTP
  • 7 تکنیک متقاعدسازی مشتریان ISTP
  • چالشهای فروش به مشتریان ISTP
  • راهکارهای فروش به مشتریان ISTP
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با ISTPها
  • 16 نقطه قوت تیپ شخصیتی ISTP
  • 17 نقطه ضعف تیپ شخصیتی ISTP
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ ISTP
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی ISTP
  • تیپ شخصیتی ISTP و مشاغل گروه خدماتی
  • تیپ شخصیتی ISTP و مشاغل گروه مالی
  • تیپ شخصیتی ISTP و مشاغل گروه تکنولوژی
  • تیپ شخصیتی ISTP و مشاغل گروه بهداشتی و درمانی
  • تیپ شخصیتی ISTP و مشاغل گروه فنی و صنایع دستی
  • آنالیز تیپ شخصیتی ESFP – معروف به سرگرم‌کننده‌ها
  • آشنایی با 18 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی ESFP
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان ESFP
  • 7 تکنیک متقاعدسازی مشتریان ESFP
  • چالشهای فروش به مشتریان ESFP
  • راهکارهای فروش به مشتریان ESFP
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با ESFPها
  • 17 نقطه قوت تیپ شخصیتی ESFP
  • 18 نقطه ضعف تیپ شخصیتی ESFP
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ ESFP
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی ESFP
  • تیپ شخصیتی ESFP و مشاغل گروه تجارت و فروش
  • تیپ شخصیتی ESFP و مشاغل گروه خدمات
  • تیپ شخصیتی ESFP و مشاغل گروه خدمات اجتماعی و آموزش
  • تیپ شخصیتی ESFP و مشاغل گروه سرگرمی و تفریح
  • تیپ شخصیتی ESFP و مشاغل گروه پزشکی و مراقبتهای بهداشتی
  • آنالیز تیپ شخصیتی ISFP – معروف به ماجراجوها
  • آشنایی با 22 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی ISFP
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان ISFP
  • 7 تکنیک متقاعدسازی مشتریان ISFP
  • چالشهای فروش به مشتریان ISFP
  • راهکارهای فروش به مشتریان ISFP
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با ISFPها
  • 17 نقطه قوت تیپ شخصیتی ISFP
  • 16 نقطه ضعف تیپ شخصیتی ISFP
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ ISFP
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی ISFP
  • تیپ شخصیتی ISFP و مشاغل گروه خدماتی
  • تیپ شخصیتی ISFP و مشاغل گروه هنری و صنایع دستی
  • تیپ شخصیتی ISFP و مشاغل گروه فنی و علوم
  • تیپ شخصیتی ISFP و مشاغل گروه پزشکی و مراقبتهای بهداشتی
  • بررسی چهار تیپ شخصیتی در گروه NTهای خِردگرا
  • 10 توصیه کلیدی در برخورد با مشتریان گروه NT
  • آنالیز تیپ شخصیتی ENTJ – معروف به فرمانده‌ها
  • آشنایی با 17 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی ENTJ
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان ENTJ
  • 10 تکنیک متقاعدسازی مشتریان ENTJ
  • چالشهای فروش به مشتریان ENTJ
  • راهکارهای فروش به مشتریان ENTJ
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با ENTJها
  • 17 نقطه قوت تیپ شخصیتی ENTJ
  • 17 نقطه ضعف تیپ شخصیتی ENTJ
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ ENTJ
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی ENTJ
  • تیپ شخصیتی ENTJ و مشاغل گروه تجارت و بازرگانی
  • تیپ شخصیتی ENTJ و مشاغل گروه مالی
  • تیپ شخصیتی ENTJ و مشاغل گروه مشاوره و آموزش
  • تیپ شخصیتی ENTJ و مشاغل گروه تکنولوژی
  • تیپ شخصیتی ENTJ و مشاغل گروه فنی و مهندسی
  • آنالیز تیپ شخصیتی INTJ – معروف به معمارها
  • آشنایی با 23 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی INTJ
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان INTJ
  • 10 تکنیک متقاعدسازی مشتریان INTJ
  • چالشهای فروش به مشتریان INTJ
  • راهکارهای فروش به مشتریان INTJ
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با INTJها
  • 19 نقطه قوت تیپ شخصیتی INTJ
  • 16 نقطه ضعف تیپ شخصیتی INTJ
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ INTJ
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی INTJ
  • تیپ شخصیتی INTJ و مشاغل گروه تجارت و مالی
  • تیپ شخصیتی INTJ و مشاغل گروه فنی و مهندسی
  • تیپ شخصیتی INTJ و مشاغل گروه آموزش
  • تیپ شخصیتی INTJ و مشاغل گروه تکنولوژی
  • تیپ شخصیتی INTJ و مشاغل گروه نشر و هنر
  • تیپ شخصیتی INTJ و مشاغل گروه پزشکی و مراقبتهای بهداشتی
  • آنالیز تیپ شخصیتی ENTP – معروف به مجادله‌گرها
  • آشنایی با 21 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی ENTP
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان ENTP
  • 10 تکنیک متقاعدسازی مشتریان ENTP
  • چالشهای فروش به مشتریان ENTP
  • راهکارهای فروش به مشتریان ENTP
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با ENTPها
  • 19 نقطه قوت تیپ شخصیتی ENTP
  • 14 نقطه ضعف تیپ شخصیتی ENTP
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ ENTP
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی ENTP
  • تیپ شخصیتی ENTP و مشاغل گروه تجارت و کسب‌وکار
  • تیپ شخصیتی ENTP و مشاغل گروه بازاریابی و امور خلاق
  • تیپ شخصیتی ENTP و مشاغل گروه برنامه‌ریزی و توسعه
  • تیپ شخصیتی ENTP و مشاغل گروه سیاست
  • آنالیز تیپ شخصیتی INTP – معروف به منطق‌دان‌ها
  • آشنایی با 22 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی INTP
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان INTP
  • 10 تکنیک متقاعدسازی مشتریان INTP
  • چالشهای فروش به مشتریان INTP
  • راهکارهای فروش به مشتریان INTP
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با INTPها
  • 16 نقطه قوت تیپ شخصیتی INTP
  • 15 نقطه ضعف تیپ شخصیتی INTP
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ INTP
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی INTP
  • تیپ شخصیتی INTP و مشاغل گروه کامپیوتر و تکنولوژی
  • تیپ شخصیتی INTP و مشاغل گروه تجاری و حرفه‌ای
  • تیپ شخصیتی INTP و مشاغل گروه علمی و آکادمیک
  • تیپ شخصیتی INTP و مشاغل گروه هنر و خلاقیت
  • تیپ شخصیتی INTP و مشاغل گروه پزشکی و مراقبتهای بهداشتی
  • بررسی چهار تیپ شخصیتی در گروه NFهای آرمان‌گرا
  • 9 توصیه کلیدی در برخورد با مشتریان گروه NF
  • آنالیز تیپ شخصیتی ENFJ – معروف به قهرمان‌ها
  • آشنایی با 20 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی ENFJ
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان ENFJ
  • 9 تکنیک متقاعدسازی مشتریان ENFJ
  • چالشهای فروش به مشتریان ENFJ
  • راهکارهای فروش به مشتریان ENFJ
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با ENFJها
  • 18 نقطه قوت تیپ شخصیتی ENFJ
  • 19 نقطه ضعف تیپ شخصیتی ENFJ
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ ENFJ
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی ENFJ
  • تیپ شخصیتی ENFJ و مشاغل گروه بازرگانی و مدیریت کسب‌وکار
  • تیپ شخصیتی ENFJ و مشاغل گروه مشاوره
  • تیپ شخصیتی ENFJ و مشاغل گروه آموزش و خدمات اجتماعی
  • تیپ شخصیتی ENFJ و مشاغل گروه ارتباطات
  • آنالیز تیپ شخصیتی INFJ – معروف به حامی‌ها
  • آشنایی با 21 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی INFJ
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان INFJ
  • 9 تکنیک متقاعدسازی مشتریان INFJ
  • چالشهای فروش به مشتریان INFJ
  • راهکارهای فروش به مشتریان INFJ
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با INFJها
  • 12 نقطه قوت تیپ شخصیتی INFJ
  • 10 نقطه ضعف تیپ شخصیتی INFJ
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ INFJ
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی INFJ
  • تیپ شخصیتی INFJ و مشاغل گروه مشاوره و آموزش
  • تیپ شخصیتی INFJ و مشاغل گروه تکنولوژی
  • تیپ شخصیتی INFJ و مشاغل گروه هنر و خلاقیت
  • تیپ شخصیتی INFJ و مشاغل گروه پزشکی و مراقبتهای بهداشتی
  • تیپ شخصیتی INFJ و مشاغل گروه مذهبی
  • آنالیز تیپ شخصیتی ENFP – معروف به پیکارگرها
  • آشنایی با 23 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی ENFP
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان ENFP
  • 9 تکنیک متقاعدسازی مشتریان ENFP
  • چالشهای فروش به مشتریان ENFP
  • راهکارهای فروش به مشتریان ENFP
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با ENFPها
  • 18 نقطه قوت تیپ شخصیتی ENFP
  • 14 نقطه ضعف تیپ شخصیتی ENFP
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ ENFP
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی ENFP
  • تیپ شخصیتی ENFP و مشاغل گروه مشاوره و آموزش
  • تیپ شخصیتی ENFP و مشاغل گروه هنر و خلاقیت
  • تیپ شخصیتی ENFP و مشاغل گروه مراقبتهای بهداشتی
  • تیپ شخصیتی ENFP و مشاغل گروه بازرگانی و کسب‌وکار
  • تیپ شخصیتی ENFP و مشاغل گروه تجارت و کارفرمایی
  • آنالیز تیپ شخصیتی INFP – معروف به میانجی‌ها
  • آشنایی با 24 ویژگی و خصوصیت اصلی در تیپ شخصیتی INFP
  • روشهای مذاکره و برقراری رابطه با مشتریان INFP
  • 5 تکنیک متقاعدسازی مشتریان INFP
  • چالشهای فروش به مشتریان INFP
  • راهکارهای فروش به مشتریان INFP
  • کلمات و جملات کلیدی در گفتگو با INFPها
  • 16 نقطه قوت تیپ شخصیتی INFP
  • 17 نقطه ضعف تیپ شخصیتی INFP
  • معرفی چهره‌های سرشناس ایران و جهان با تیپ INFP
  • مشاغل رایج در بین تیپ شخصیتی INFP
  • تیپ شخصیتی INFP و مشاغل گروه مشاوره و آموزش
  • تیپ شخصیتی INFP و مشاغل گروه هنر و خلاقیت
  • مفهوم عملکردها (Performances) در مدل MBTI
  • مفهوم عملکرد اصلی – عملکرد کمکی – عملکرد سوم – عملکرد خنثی
  • عملکرد احساس درون‌ریزی شده
  • تحلیل تیپهای شخصیتی با عملکرد اصلی Fi
  • عملکرد احساس برون‌ریزی شده
  • تحلیل تیپهای شخصیتی با عملکرد اصلی Fe
  • عملکرد تفکر درون‌ریزی شده
  • تحلیل تیپهای شخصیتی با عملکرد اصلی Ti
  • عملکرد تفکر برون‌ریزی شده
  • تحلیل تیپهای شخصیتی با عملکرد اصلی Te
  • عملکرد شهود درون‌ریزی شده
  • تحلیل تیپهای شخصیتی با عملکرد اصلی Ni
  • عملکرد شهود برون‌ریزی شده
  • تحلیل تیپهای شخصیتی با عملکرد اصلی Ne
  • عملکرد حس درون‌ریزی شده
  • تحلیل تیپهای شخصیتی با عملکرد اصلی Si
  • عملکرد حس برون‌ریزی شده
  • تحلیل تیپهای شخصیتی با عملکرد اصلی Se

مدرس این دوره آموزشی کیست؟

حامد عسگری – بنیانگذار بازاریابی علمی/کاربردی در صنعت بیمه کشور

  • نویسنده کتاب 1+50 بازار برگزیده ویژه بیمه‌های عمر (اولین و تنها مرجع بازارهای هدف در صنعت بیمه)
  • نویسنده کتاب سیاره مشتری؛ هنر مشتری یابی در بیمه های عمر با بیش از ۸۰۰۰ نسخه فروش
  • بنیانگذار سبک نانومارکتینگ و بازاریابی خُرد (ویژه مشتری یابی در بیمه های عمر)
  • مربی و مشاور بیش از 340 نمایندگی و کارگزاری رسمی بیمه در کشور
  • تدریس در بیش از 1300 کارگاه آموزش تخصصی بازاریابی بیمه
  • مدرس رسمی در ۱۸ شرکت بیمه

گواهینامه پایان دوره آموزشی تحلیل MBTI در کسب‌وکار بیمه

در صورت شرکت در تمامی آزمونهای این دوره‌ی آموزشی و کسب حدنصاب قبولی در تمامی آزمونها، گواهینامه‌ی پایان دوره از طرف گروه آموزشی بیمه‌مارکتینگ صادر و به شما اعطا می‌گردد. در تصویر زیر، نمونه‌ی این گواهینامه، ارائه شده است:

گواهینامه دوره آنلاین MBTI

وبینار رایگان معرفی مدل شخصیت‌شناسی MBTI و کاربردهای آن در بیمه

با هدف آشنایی بهتر شما با مدل شخصیت‌شناسی MBTI و همچنین کاربردهای بی‌شمار آن در صنعت بیمه، اعم از فروش و متقاعدسازی تیپهای شخصیتی مختلف در بین مشتریها و یا نحوه‌ی رهبری و مدیریت منابع انسانی و تیمهای فروش در نمایندگیهای بیمه، یک وبینار 2 ساعته بصورت رایگان برگزار شد که مدرس دوره، «حامد عسگری» در این وبینار به‌طور مفصل به معرفی جنبه‌ها و کاربردهای مختلف مدل شخصیت‌شناسی MBTI در صنعت بیمه پرداخته است. امیدواریم از تماشای این وبینار 2 ساعته لذت ببرید و این فیلم بتواند در راستای تصمیم‌گیری بهتر شما برای خرید این دوره آموزشیِ منحصربفرد، کمک‌کننده باشد…

نمایش ویدیو درباره دوره تحلیل MBTI در کسب و کار بیمه

دیدگاههای این دوره آموزشی

یک پاسخ

  1. چه خوب که الان تو اینترنت همه چیزو میشه پیدا کرد. قبلنا باید کلی میگشتیم تا چیزی رو که میخوایم یاد بگیریم و دنبالشیم پیدا کنیم. خلاصه که دمتون گرم خیلی برام مفید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعیه مهم زیر را مطالعه کنید:

نماینده گرامی؛ درحال حاضر، ترم اول کالج به‌طور کامل برگزار شده ولی هنوز ترمهای تحصیلی دوم به بعد شروع نشده‌اند.

برای ثبت‌نام در ترم اول و دریافت ویدیوهای تمامی دروس این ترم، بر روی دکمه زیر کلیک کنید…