از تصمیم به فروش تا قطعی کردن فروش در بیمهکتابی که پیش رو دارید، شامل تکنیکها و روشهای منحصر به‌ فردی است که از نظر کاربردی‌ بودن، فاصله زیادی از مباحث تئوری فروش گرفته و تمامی آنها توسط تیم مشاوره فروش و بازاریابی بیمه‌ مارکتینگ، بارها و بارها در سطح بازار مورد آزمایش و بازبینی قرار گرفته‌ اند.

در این کتاب الکترونیکی آموزشی، 38 تکنیک فروش بیمه به شما ارائه شده است. ترتیب ارائه این تکنیک ها، دقیقاً بر اساس مراحل و گام‌ های متوالی در فروش بیمه می‌ باشد؛ بدین صورت که از اولین گام، که ما آن را فروش به خود نامگذاری کرده‌ ایم آغاز شده، سپس تکنیک های مربوط به نحوه‌ شناسایی نیازهای مشتری را خواهید آموخت، پس از آن با روش‌ های بهینه‌ شده در رابطه با نحوه ارائه بیمه‌ نامه‌ های پیشنهادی خود به مشتری‌ های احتمالی آشنا می‌ شوید و در نهایت، چگونگی پاسخگویی به اعتراضات مشتری و سپس قطعی‌ کردن فروش را می‌ آموزید. علت نامگذاری این محصول با عنوان از تصمیم به فروش تا قطعی‌ کردن فروش در بیمه دقیقاً به همین دلیل بوده است.

برخی از سرفصلهای موجود در این کتاب الکترونیکی عبارتند از:

  • چگونه تصویر ذهنی خود را در زمینه فروش، بهبود بخشیم (بخش فروش به خود)
  • اهداف فروش خود را از نو، سازماندهی کنید (بخش فروش به خود)
  • مدل چهار مرحله‌ای AIDA در فروش بیمه
  • تکنیک «مکث‌ کردن» در جریان فروش
  • تکنیکهای فروش رابطه‌ای/فروش آموزشی/فروش مشاوره‌ای در بازاریابی بیمه
  • اصل «پارتو» و تأثیر آن بر روند فروش بیمه
  • چگونه، قیف فروشتان را پُر نگه دارید؟!
  • تکنیکهای تسریع در روند خرید بیمه‌نامه از سوی مشتری
  • اصل «مثلث وارونه» در فروش بیمه
  • تکنیکهای خنثی‌ کردن اعتراضات و مقاومت مشتری در برابر فروش
  • رفع موانع و قطعی‌ کردن فروش در بیمه

تضمین می‌کنیم که در صورت به‌ کار بستن این تکنیکها و روشها در جریان فروش‌ بیمه‌نامه‌های خود، می‌توانید در مدت‌ زمانی حتی کمتر از سه ماه، فروش خود را حداقل تا سه برابر، افزایش دهید و با خبره‌ شدن در این تکنیکها، ظرف شش ماه آینده، فروش خود را حداقل تا پنج برابر افزایش دهید.

دلیل اینکه چنین ضمانتی را ارائه می‌کنیم این است که تاکنون بیش از 443 بازاریاب بیمه که مجهز به این آموزشها شده‌اند را روانه‌ی بازار کرده‌ایم و رُشد فروش آنها را از نزدیک مورد بررسی و مشاهده قرار داده‌ایم.

توصیه می‌کنیم که هر روز فقط یک تکنیک را به‌ ترتیب ارائه‌ شده در کتاب، انتخاب نموده و تمام تمرکز خود را در جریان فروش، فقط روی همان یک روش بگذارید و تا زمانی که به مهارت و تسلط کامل بر روی آن تکنیک نرسیده‌اید، به هیچ‌ عنوان به سراغ تکنیک بعدی نروید.

برای دانلود مستقیم فایل PDF این کتاب بر روی دکمه زیر کلیک کنید…

دیدگاههای مرتبط با این کتاب

14 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    آقای حامد عسگری عزیز نمی دانم چرا خیلی از نمایندگیهای بیمه با روش کتاب 50+1 نانومارکت کار نمی کنند همش میخواهند آزمون و خطا کنند.من الان مدیرفروش یکی از نمایندگیهای بیمه هستم که با روش کانتر کار می کنند و هر چقدر میگم می گویند باشه یک قسمت رو این مدلی کار کنیم ببینیم چی می شود در حالیکه باید پایه و اساس فروش بیمه عمر با این کتاب بهتر صورت می گیرد.

    1. سلام به شما دوست عزیز؛ بدیهیست که آزمون و خطا اختراع دوباره‌ی چرخ، یکی از صفات افراد معمولی و شکست‌خورده هست. البته این روزها وضعیت خیلی بهتر شده. در سالهای 90 الی 95 میگفتند مگر بیمه عمر، بیل مکانیکی هست که باید براش بازار هدف پیدا کنیم؟! میگفتند بیمه عمر رو باید به هرکسی در هرجایی و در هرزمان و هر مکانی بفروشیم! حتی کتاب نوشته شد درباره فروش به هرکسی! که البته نویسنده، کتاب خودش رو بعد از یکی دوسال، نقض و رد کرد! تعیین بازار هدف یکی از اصول پایه و اصل اساسی بازاریابی هست. درواقع بدون تعیین دقیق بازار هدف، تمامی استراتژیهای بازاریابی و تبلیغاتی و فروشندگی فعملاً فلج میشوند چون وقتی شما مخاطب هدف رو نشناسید، پس نیازش رو هم نخواهید شناخت. شناسایی نیاز ،اصل حیاتی بازاریابی و فروش و تبلیغاته. باسپاس از شما

  2. با سلام به همه همکاران بخصوص استاد گرامی و تبریک سال جدید 1401 شمسی
    سپاس خداوند که عواملی از جنس انسان برای خدمت به بشریت قرارداده تا راه رساندن نعمت به هم نوعان آموزش داده شود . باشد تا همه صاحبان علم و تجربه در هر سمتی و مقامی و حرفه ای ، تجارب خودشان را در اختیار دیگران و جویندگان شغل و راه تعالی قرار دهند و این زکات علم و فرصتهایی است که خداوند در اختیار انها قرار داده است .
    اطلاعات بسیار عالی و مفید ارائه شده و قابل استفاده برای کسانی که با تلاش انس می گیرند .
    موفق و پیروز باشید.
    مدیر فروش بیمه های عمر و آتیه

  3. استاد سلام امیداوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید
    مطالب خیلی عالی وعلمی هستن ولی مراحل دقیق برای من مشخص نیست یعنی نمی دانم ابتدا ازکجا شروع کنم تاکجا برسم از صفر به صد برسم مسیر رابلد نیستم ممنون

    1. باسلام
      قطعاً در یک کتاب PDF کوتاه، از صفر تا صد مسیر موفقیت در فروش بیمه قابل ارائه نیست. توصیه میکنیم هر دو کتاب چاپی سیاره مشتری و 1+50 بازار برگزیده ویژه بیمه های عمر و نیز کتاب PDF رمز فروشندگی بیمه های عمر در ایران را نیز مطالعه نمایید.
      باتشکر

  4. درود بر شما و سال نو تون مبارک.
    ممنون که پشتیبان ما هستید.و یه خواهش دارم اگه لطف کنید کتابها بصورت صوتی باشه خیلی ممنون میشم.شرایط بهتری از کتابهای صوتی دارم.
    با سپاس فراوان

    1. باسلام
      ضمن تشکر از پیشنهاد خوب شما
      تمام تلاش ما نیز این است که بتوانیم تا جای ممکن، محصولات و مقالات و محتوای جدید را به همراه نسخه صوتی عرضه کنیم که البته از بهمن 98 تقریباً تمامی محصولات و مقالات و حتی ویدیوهای آموزشی بیمه‌مارکتینگ به همراه نسخه صوتی عرضه شده‌اند.
      طرح تولید نسخه محصولات قدیمی تر نیز در دستور کار قرار دارد
      باتشکر

  5. با سلام . یکی از سمینارهای شما را از طریق سیارک بیمه شرکت کردم و بسیار عالی بود .

    1. باسلام
      خوشحالیم از اینکه در خدمت شما بودیم
      برایتان آرزوی موفقت روزافزون داریم

  6. سلام
    خدمت استاد بزرگوار
    در این زمان کرونا کتابهای خیلی عالی بود.

    1. سلام
      خوشحالیم از اینکه کتابها برایتان مفید بوده
      با آرزوی بهترینها برای شما

  7. با سلام و احترام
    سلام گرم مرا به استاد عسگری عزیز که انصافا بنده در ایام قرنطینه از مقالات ویدئوها و آموزش های ایشان بسیار استفاده کردم برسانید من کتاب های سیاره مشتری و ۵۱ بازار فروش بیمه های عمر را خریداری کرده ام الحق و الانصاف پس از مطالعه این کتابها دانشم آن چیزی نیست که قبلا بودم و واقعا اطلاعات کاربردی ممتازی نصیبم شده است که همه اینها رو مدیون ایشان هستم.

    1. باسلام
      بسیار خوشحالیم از اینکه آموزشها و مقالات و کتابها، اینگونه مورد استفاده شما قرار گرفته اند. وجود همراهانی همچون شما مایه مباهات و افتخار و دلگرمی برای ما است.
      باتشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعیه مهم زیر را مطالعه کنید:

نماینده گرامی؛ درحال حاضر، ترم اول کالج به‌طور کامل برگزار شده ولی هنوز ترمهای تحصیلی دوم به بعد شروع نشده‌اند.

برای ثبت‌نام در ترم اول و دریافت ویدیوهای تمامی دروس این ترم، بر روی دکمه زیر کلیک کنید…