استخدام بازاریاب و تشکیل تیمهای فروش بیمه

احتمالاً شما نیز جزو آن دسته از نمایندگان بیمه هستید که اهمیت حیاتی تشکیل تیم و شبکه فروش و استخدام تعدادی از بهترین بازاریابان بیمه در بازار فوق رقابتی بیمه در ایران را به خوبی درک نموده‌اید. آنچه که امروز شاهد آن هستیم این است که سقف فروش شخصی یک نماینده تازه‌کار حتی در بهترین حالت ممکن نیز از حد خاصی تجاوز نخواهد نمود که من به آن سقف شیشه‌ای پورتفوی می‌گویم.

در این حالت، میزان بازدهی فردی نماینده در حداکثر حالت ممکن است؛ اما نکته جالب اینجاست که این بازدهی فوق‌العاده، به جای آنکه موجب خوشنودی نماینده شود برعکس، سبب ناامیدی روزافزون وی می‌گردد. چرا؟! چون نمایندگان دیگری را در حوزه رقابت خود می‌بیند که پورتفوی ماهانه‌شان، دهها برابر وی می‌باشد. دلیل آن نیز ساده است:

آنها دارای بازاریابانی خبره هستند که هر یک به تنهایی بازدهی بیشتری از یک نماینده بیمه دارند. بنابراین اگر یک نماینده‌ی امروزی، 10 بازاریاب حرفه‌ای را در استخدام خود داشته باشد، ظاهراً فروشی 10 برابر بیش از شما به عنوان یک نماینده‌ی بدون تیم فروش خواهد داشت؛ اما سخت در اشتباهید. زیرا او میزان فروشی نه به میزان 10 برابر، بلکه حداقل به میزان 25 برابرِ شما خواهد داشت؛ فرمول آن ساده است:

فروش یک بازاریاب خبره بیمه = 2.5 برابر یک نماینده بیمه

کافیست فقط مدت زمانیکه درطول هر هفته درگیر سروکله زدن با شعبه و کاغذبازی و پیگیری امور مالیاتی و مسائل مربوط به صدور انواع بیمه نامه و مشکلات ایجاد شده در محل دفتر نمایندگی و… هستید را محاسبه نمایید و در پایان، زمان مفیدی که برای بازاریابی در اختیارتان باقی می ماند را با یک بازاریاب فارغ البال، آزاد و پرانرژی مقایسه نمایید تا خودتان به فرمول ساده فوق برسید.

اما آنچه را که تا اینجای کار گفتم به خصوص در شهرهای کوچک و برای نمایندگان تازه کار که فاقد تیم فروش هستند، بسیار گران تمام می شود. زیرا نماینده ای که دارای شبکه فروش است با سرعتی 2.5 برابر بیشتر، درحال افزایش ضریب نفوذ خود در بازار است و در کمتر از آنچه تصور می کنید، بازار را قبضه خود خواهد نمود. این مسئله مخصوصاً در زمانیکه همان نماینده، علاوه بر داشتن شبکه فروش حرفه ای، دارای سیستم خدمات پس از فروش (نظیر باشگاه مشتریان و…) نیز باشد باز هم تشدید می شود.

آنچه که ذکر آن رفت تنها یکی از دلایلی است که لزوم استخدام بازاریابان خبره و کارکشته در نمایندگی های بیمه امروزی را نشان می دهد. بنابراین در این مقاله قصد دارم تا چند مورد بسیار حیاتی و تأثیرگذار در پروسه استخدام بازاریابان بیمه را با شما درمیان بگذارم تا به واسطه به کارگیری آنها، ضریب موفقیت خود را در راستای استخدام بهترین بازاریابان بیمه به صورت چشمگیری افزایش دهید.


اگر در آنِ واحد به دنبال چند خرگوش بدوید، هیچکدام را نخواهید گرفت:

یکی از بزرگ ترین اشتباهات نمایندگان بیمه در راستای جذب و استخدام بازاریاب این است که آگهی استخدام خود را به گونه ای طراحی می کنند که بتوانند توجه همه را متوجه خود ساخته و تعداد بسیار زیادی از متقاضیان استخدام، جلوی درب دفاتر نمایندگی آنها صف بکشند تا بتوانند بهترین ها را از میان شان انتخاب کنند. اما متأسفانه باید بگویم که این کار یک اشتباه مرگبار است.

درمقابل، کاری که شما می بایست انجام دهید انتخاب بازاریابان خوب از میان گروه خاصی از متقاضیان است. برای ساده تر شدن بحث، بگذارید تا با یک بیان دیگر، مسئله را بررسی کنیم:

من در بازاریابی بیمه (مثلاً بیمه های عمر) همواره می گویم که فواید و کارآیی های بیمه عمر را باید به کسانی عرضه کنید که به دنبال این فواید و کارآیی های خاص باشند و بدین ترتیب فروش های چشمگیری به دست آورید. آنچه در جریان استخدام بازاریاب های خوب باید انجام دهید نیز دقیقاً این است که همین استراتژی را دنبال نمایید.

به طور مثال زمانیکه من برای اولین بار اقدام به جذب بازاریاب نمودم، مانند بسیاری از نمایندگان دیگر، آگهی های استخدام خود را به سمت دانشجویان نشانه رفتم تا با جلوه دادن کار بازاریابی بیمه به عنوان شغلی پاره وقت با درآمد قابل توجه، بتوانم بازاریابان خوبی به دست آورم. اما پس از مدت کوتاهی شاهد قطع همکاری بیش از ۹۰% آنان بودم! پس از بررسی های بیشتر متوجه شدم که یک دانشجو، صرفاً به دنبال گذران روزگار به قصد پایان تحصیلات و بازگشتن به شهر محل زندگی اش در جستجوی شغلی با درآمد ثابت و همیشگی است. بنابراین اگر هم در ابتدای کار، تصمیم به همکاری با من را می گرفت پس از برخورد با اولین سختی ها و ناملایمات بازار، فرار را بر قرار ترجیح می داد.

بنابراین و پس از کسب تجربه ناموفق استخدام دانشجویان برای شغل بازاریابی بیمه، به این نتیجه رسیدم که باید کاری کنم تا این شغل را از حالت یک کار پاره وقت و صرفاً کارمزدی، به یک کار تمام وقت جدی با حقوق و مزایای ثابت و برابر با موازین اداره کار تبدیل نمایم و به جای نشانه روی به سمت امثال دانشجویان، به سراغ افراد متأهل که تحصیلات و خدمت سربازی را به پایان رسانیده اند و حالا برای تأمین نان شب همسر و فرزندان شان به دنبال یک شغل ثابت، نان و آب دار با درآمد خوب ولی بدون نیاز به سرمایه بالا هستند بروم. نتیجه پیش گرفتن این استراتژی در شهرهای شیراز، بوشهر، تهران و کرج عالی بود و منجربه تشکیل تیم های فروش دهها نفره و متشکل از بازاریابانی خبره که آینده خود را در گروی فروش بیشتر بیمه نامه می دیدند گردید.

مهمترین نکته برای موفقیت به روش فوق، کنار آمدن با ترس از پرداخت حقوق ثابت و بیمه نمودن بازاریابان خوب است. من همیشه این مثال را در کارگاهها و سمینارهایم می زنم که حکم نمایندگانی که می گویند اگر یک بازاریاب توانست خودش را به ما اثبات کند و فروش خیلی خیلی خوبی انجام دهد آنگاه به او حقوق ثابت می پردازیم و بیمه اش خواهیم نمود، مانند همان فردی است که روبروی یک شومینه هیزم سوز نشسته بود و از سرما بر خود می لرزید و مدام به شومینه می گفت: «اگر ابتدا تو به من گرما بدهی من هم قول می دهم درون تو هیزم بریزم!»

هیچگاه این جمله معروف را فراموش نکنید که:

«بازاریابهای خوب، مُفت هستند!»

آیا پرداخت حقوق ثابت و بیمه نمودن بازاریابی که هر ماه حداقل 10 برابر حقوق و کارمزدی که به او می پردازید، برای تان درآمد تولید می کند، اشکالی به همراه دارد؟ بنابراین آنچه نیازمندش هستید تنها یک غربال مطمئن برای یافتن اینگونه بازاریابان است که باعث می شود اطمینان حاصل کنید که به ازای هر حقوق ثابتی که می پردازید درآمدتان به نسبت 10 برابر بهتر خواهد شد. اگر به دنبال چنین غربالی هستید پس به خواندن این مقاله ادامه دهید.


یک شکارچی 24 ساعته باشید:

بله! بله! قبول دارم که یافتن بازاریابان حرفه ای و خبره در بیمه کار بسیار مشکلی است. تمام این بازاریابان همین حالا هم مشغول کار در صنایع و مشاغل دیگر هستند. اما این مشکل نیز راه حلی دارد. حتماً تا به حال استعدادیاب های فوتبال را دیده‌اید! همان افرادی که شغل شان فقط این است که از یک استادیوم به استادیوم دیگر و از سر یک زمین تمرین به زمین تمرین دیگری می روند و بهترین ها را برای باشگاه متبوع خود شکار می کنند.

به عنوان یک نماینده بیمه، کاری که می بایست انجام دهید دقیقاً مشابه همان استعدادیاب های فوتبال است. با این تفاوت که به جای استادیوم و زمین ورزش باید در مکان های دیگری به دنبال بازاریابان حرفه ای و خبره بگردید. بیایید همین حالا خواندن را متوقف کنید و چند دقیقه به این فکر کنید که بهترین بازاریابان و فروشندگان در این کشور را در چه مکان هایی می توان یافت؟ بگذارید چند مورد تقلب به شما برسانم که خودم نیز همین حالا و برای تشکیل شبکه فروش بیمه در نمایندگی هایی که به عنوان مدیر و مشاور بازاریابی با آنها همکاری دارم در آنها به دنبال بازاریابان خوب می گردم:

1. تمامی نمایشگاه های بین المللی و تک تک غرفه های آنها (خب! فکر می کنید شرکتی که در یک نمایشگاه، چندین میلیون تومان هزینه کرده است تا یک غرفه راه اندازی کند، کدامیک از افراد شرکت را در آن غرفه مستقر می کند؟ بله! بهترین و سر زباندار ترین کارمندان فروش و بازاریابان خود را… طی بقیه راه با شماست)

2. عادت کنید هر زمان که یکی از کامیونت های پخش شرکتهای مواد غذایی، نوشابه و … را در سطح شهر دیدید ترمز کنید، از ماشین تان پیاده شوید، یک کارت ویزیت و شرح کار مخصوص جذب بازاریاب را به هر دو نفر مستقر در کامیونت تحویل دهید و به دنبال کارتان بروید! (من قبل از ورود به صنعت بیمه، به عنوان مدیر ارشد بازاریابی و فروش در شرکت PEPSI بین‌الملل فعالیت داشتم و 97 بازاریاب مواد غذایی را تعلیم دادم و با آنها از نزدیک کار کردم. به جرأت می‌توانم بگویم که سرسخت‌تر، پرتلاش‌تر و خستگی ناپذیرتر از بازاریابان مواد غذایی را در هیچ کجای این دنیا نخواهید یافت.)

3. باید بیاموزید که تور خود را تا آنجا که می‌توانید گسترده‌تر پهن کنید. در تمامی جلسات، سمینارها، مهمانیها و… چشم و گوشتان را باز نگاه دارید تا استعدادهای درخشان را بیابید. البته به محض یافتن آنها قطعاً نمی‌توانید مستقیماً و فوراً آنها را دعوت به همکاری کنید. من توصیه می‌کنم از جملاتی شبیه اینها برای آغاز گفتگو و کشاندن موضوع صحبت به بحث دلخواهتان استفاده کنید:

  • خیلی ممنون از کمکی که به ما کردید. واقعاً استعدادتان ستودنی است. آیا مدیرتان قدر این همه استعداد و خلاقیت شما را می‌داند؟
  • آیا افرادی با خصوصیات خودتان را می‌شناسید که به دنبال فرصت شغلی برای پیشرفتهای چشمگیر می‌گردند؟
  • آیا دوست دارید بدانید ما در چه زمینه‌هایی فعالیت می‌کنیم و به چه نوع افرادی با چه نوع تخصص‌هایی نیاز داریم؟
  • و…

استخدام بازاریاب و تشکیل تیمهای فروش بیمه

یادتان باشد که همواره باید شرح کار مخصوص جذب بازاریاب را به همراه کارت ویزیتتان در کیف یا جیب داشته باشید و در موقعیتی مناسب آن را در اختیار فرد موردنظر قرار دهید.

البته در جریان استخدام بازاریابان حرفه ای و خبره برای شغل فروشندگی بیمه، بحث بسیار سنگین و مفصل می باشد که از حوصله یک مقاله کوتاه مثل این، خارج است. تلاش من این است تا در آینده و درقالب چندین مقاله دیگر، به سایر نکات مهم در رابطه با مبحث داغ استخدام بپردازم. مباحثی نظیر:

  • متدهای محاسبه و پرداخت پورسانت و کارمزد به بازاریابان براساس موازین آیین نامه ۶۸ بیمه های زندگی
  • تدوین و پیاده سازی استراتژی پرداخت حقوق ثابت و بیمه بدون ترس از ضررکردن نماینده براساس موازین آیین نامه ۶۸ بیمه های زندگی
  • تکنیکهای درج صحیح آگهی استخدام در روزنامه ها و مجلات
  • روش نوشتن شرح کار مخصوص جذب بازاریاب
  • تکنیکهای مصاحبه گرفتن به صورت تخصصی و حرفه ای
  • روش ساخت غربال برای تشخیص بازاریابان حرفه ای از غیرحرفه ای ها
  • آشنایی با سندروم آپولو و روشهای مقابله با آن در جریان استخدام بازاریاب بیمه
  • تاکتیک های تداوم همکاری به صورت بلندمدت با بازاریابان حرفه ای در نمایندگی های بیمه
  • متدهای افزایش سطح انگیزه و اشتیاق در بازاریابان آماتور و حرفه ای
  • استراتژیهای توسعه شبکه فروش و افزایش ضریب نفوذ بازاریابان در بازارهای هدف
  • روش تخصیص صحیح بازارهای هدف درست به بازاریاب درست
  • روشهای فروش گروهی بیمه به اُرگان ها و سازمان ها توسط بازاریابان
  • و…

مواردی که در بالا لیست کردم تقریباً تمام آن چیزی است که برای شروع تشکیل یک تیم فروش حرفه ای به آنها نیاز دارید که البته همه آنها در فیلم آموزشی «اصول استخدام بازاریاب و تشکیل تیمهای فروش بیمه» به طور مفصل ارائه شده‌اند.


درج آگهی استخدام در وبسایتهای اینترنتی:

نکته جالب توجه درباره نقش اینترنت در حوزه استخدام در صنایع مختلف کشور نیز بسیار حائز اهمیت است. از همین رو تصمیم گرفتم تا شما را با معروفترین وبسایتهایی که در حوزه استخدام فعالیت می‌کنند آشنا کنم.

اولین وبسایت www.irantalent.com و دومین سایت www.jobiran.com می‌باشد. سایت اول، درواقع یک پایگاه اطلاعاتی جامع از متقاضیان فارغ‌التحصیل دانشگاههاست و سایت دوم هم در بین متخصصین حرفه‌ای بسیار شناخته شده می‌باشد.

فهرست مقاله

کامل‌ترین دوره آموزش تخصصی مذاکره در فروشندگی بیمه‌های عمر

دیدگاههای این مقاله

30 پاسخ

  1. سلام سالهاست دنبالتان می کنم ،امروز فکر می کنم ارزشش را داشت

  2. با عرض سلام واحترام
    جناب اقای عسگری من درحال شروع تیم سازی هستم ولی در حال حاضر نمی دونم با چه متنی شروع به درج اگهی کنم و کجا اگهی هامو قرار بدم
    اگر فرضا جامع هدف من افراد متاهل ودارای خانواده باشن

    1. باسلام
      در فیلم وبینار آموزشی اصول استخدام و تیم سازی، روش طراحی آگهی دعوت به همکاری و حتی نمونه آگهی استخدام درج شده
      باتشکر

  3. باسلام و خسته نباشید خدمت شما
    ممنون بابت مقاله های استثناییتون
    عرض کنم که جسارتا این شخصی که با این ویژگی های عالی ,چرا باید بیاید بازاریاب من شود ؟خودش میرود نمایندگی بیمه میزند؟

    1. درود بر شما
      بسیاری از شرکتها و کسب و کارهای دیگر نیز وجود دارند که هم اکنون در اونها نیروهایی بسیار ورزیده و مجرب و زبده فعالیت میکنند که هریک میتوانند خودشان نیز رأساً اقدام به راه اندازی همان کسب و کار کنند. اما نه تنها دست به چنین کاری نمی زنند بلکه روز به روز بر میزان وفاداری آنها افزوده میشود.
      مشکل اینجاست که نمایندگان ما در صنعت بیمه مطلقاً از اصول لیدرشیپ و رهبری منابع انسانی اطلاعات ندارند. درحال حاضر ۵ سطح رهبری وجود داره که متأسفانه اغلب نمایندگان بیمه در همان سطح اول باقی مانده اند. حفظ نیروهای حرفه ای یک هنر و البته یک کار آموختنی و اکتسابی هست که ما اون رو در دوره جامع بیمه مارکتینگ به نمایندگان و مدیران فروش بیمه آموزش میدیم
      توصیه میکنم تا جای ممکن در زمینه مطالعات رهبری منابع انسانی و کتابهای نویسندگانی همچون جان سی ماکسول وقت بگذارید
      باتشکر

  4. درود برشما
    استاد عزیز ، من مدت حدود ۴ سال است با شما همراه هستم و اکثر مقالات ، کتب و پادکستهای شمارا مطالعه کردم. و به اهمیت وجود و ایجاد تیم فروش کاملا واقف هستم . و به صورت تئوری و تا حدودی از تشکیل تیم فروش آگاه هستم ولی همانطور که میدانید مثل تمام نماینده های دیگر نگران پرداخت حقوق و مزایای بیفایده هستم . اگر زحمت نباشه و محبت فرموده راههای دادن آگهی ، انجام تست و کلا تشکیل تیم فروش را آموزش دهید . باتشکر

    1. درود بر شما
      من قبلاً وبینار اصول استخدام بازاریاب و تشکیل شبکه های فروش ۴۰ نفره در نمایندگی های بیمه با استفاده از قاعده مثلث طلایی را آموزش داده ام. در دوره جامع ۴۰ ساعته بیمه مارکتینگ نیز یک جلسه کامل در این باره صحبت می کنم.
      لطفاً برنامه های آموزشی بیمه مارکتینگ را دنبال فرمایید تا از این رویدادها مطلع شده و حضور یابید.
      بیمه گر و توانگر باشید…

  5. باسلام و خسته نباشید به محظر استاد ارجمند جناب آقای عسکری که افتخار شاگردیشو دارم می خواستم سایت جدید بیمه ای که طراحی کردیم جهت اطلاع رسانیه بیمه های عمر به اطلاع نمایندگان و فعالین صنعت بیمه برسانم امیدوارم قابل استفاده مراجعین محترم باشد و با انتقاد ها و پیشنهاد های خویش ما را یاری فرمایند علی جنگی

  6. درود بر شما
    آقای عسگری من در یکی از دوره های شما از طرف بیمه سینا شرکت کردم و باهاتون حضوری صحبت کردم من شدیدا” دنبال بازاریاب هستم اما هنوز نتونستم آنها را غربال کنم خواهشمندم روش های غربالگرایی را بهمون بگین. متشکرم

    1. درود بر شما
      روشهای غربال گری متقاضیان بازاریابی، بسیار مفصل و نسبتاً پیچیده و ظریف است. لذا در حوصله یک کامنت نظیر این نمی گنجد. اما بهتر است بدانید که در متد پیشنهادی من، ۷ غربال اصلی وجود دارد که تمامی متقاضایان بازاریابی بیمه می بایست از تمامی این ۷ غربال عبور کنند تا صلاحیت استخدام در نمایندگی شما را داشته باشند.
      این مبحث به طور کامل در دوره جامع آموزش بازاریابی بیمه های عمر مطرح می گردد. برای آگاهی بیشتر در این باره به صفحه توضیحات دوره جامع بیمه مارکتینگ در لینک زیر مراجعه نمایید:
      http://www.bimehmarketing.com/%D8%A2%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%87%D8%A7/%D9%87%D8%B4%D8%AA%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9

  7. با سلام
    کارشناسی ارشد بازاریابی از دانشگاه تهران دارم و قصدم اینه نمایندگی بیمه ی کارآفرین رو تو شهرمون بگیرم چون سابقه ی کار ندارم باید بعنوان بازاریاب تو این شرکت کار کنم و سابقه بدست بیارم تا بتونم نمایندگی بگیرم کمی مردد هستم که چطوری میتونم این کارو به نحو احسنت انجام بدم. چطوری باید بیمه ی عمر و سرمایه گذاری مشترک رو در این اوضاع کساد اقتصادی بفروشم؟؟؟؟؟؟، اصلا بهتره به کیا بفروشم؟ کسی هست کمکم کنه ؟ با تشکر از همگی

    1. بازار هدف خودت را کسبه ای قرار بده که در حوالی دفتر سرپرستی قرار دارند چون دیگر نیاز نیست به معرفی موقعیتی خودت بپردازی بعد با تلفن در ابتدا تماس بگیر که آیا مایل هستند مشاوران بیمه …به صورت رایگان جهت معرفی خدمات بیمه …بیان و قرار های خودت را تنظیم کن

  8. با عرض ادب و احترام
    ممنون از مقالات و اطلاعات خوب و مفید تون
    خوشحال میشم مطالبی در باره بندهایی که فرمودین هم در سایت قرار بدین بالاخص در مورد “تدوین و پیاده سازی استراتژی پرداخت حقوق ثابت و بیمه بدون ترس از ضررکردن نماینده براساس موازین آیین نامه ۶۸ بیمه های زندگی”
    با تشکر

    1. فرزاد رجبی عزیز درود بر شما
      در رابطه با سیستم پرداخت حقوق و کارمزد، بارها تأکید کرده ام که امروزه دیگر به مانند پارسال و دوسال و سه سال پیش نمی توانیم صرفاً با پرداخت کارمزد، اقدام به تشکیل و توسعه شبکه های فروش حرفه ای نماییم و می بایست حتماً سیستم های Salary Base (حقوق محور) را جایگزین نماییم.
      اما پرداخت حقوق ثابت به علاوه بیمه و کارمزد، برای اغلب نمایندگان، امریست دلهره آور! این دلهره از دو چیز نشأت می گیرد:
      ۱- نماینده با این باور قدم در صنعت بیمه گذاشته که این شغل، هیچگونه نیازی به سرمایه گذاری و ریسک ندارد!!! که صدالبته اشتباه است و کار بیمه گری نیز به مانند تمامی مشاغل دنیا، نیازمند سرمایه گذاری و به اصطلاح عامیانه، نیازمند گذراندن دوران چوب خوری است…
      ۲- نماینده با درج یک آگهی در بخش نیازمندی های یک روزنامه کثیر الانتشار، قصد جذب بازاریابان درجه یک را دارد و به آنان وعده درآمدهای چند میلیون تومانی در ماه را می دهد؛ درصورتی که هزینه ای که بایت چاپ آگهی پرداخته به ۳۰ هزارتومان هم نمی رسد! مخاطب آگهی نیز نمی داند که قسم نماینده را باور کند یا دم خروس را!!!
      سیستمی که من شخصاً با آن کار می کنم و درحال حاضر سبب تشکیل شبکه فروش ۳۴۳ نفری من در ۱۴ نمایندگی بیمه شده است، از ۷ غربال در زمان استخدام تشکیل گردیده که چنانچه بازاریابی از تمامی این غربال ها عبور کند و پذیرفته شود، با خیالی آسوده به او حقوق ثابت در کنار کارمزد را خواهم پرداخت.
      کانال های استخدام نیز بحث دیگری است. بدین معنی که درج آگهی در روزنامه با ضریب شکست ۸۵ درصدی، ابداً گزینه مناسبی برای استخدام نیست.
      در شبکه فروش بیمه مارکتینگ از ۴ گزینه جایگزین استفاده می شود.
      به هرحال، ارائه پاسخی کامل در یک کامنت نظیر این متأسفانه مقدور نیست
      انشااله در فرصتهای آتی اطلاعات بیشتری ارائه خواهم نمود
      بیمه گر و توانگر باشید…

  9. با تشکر از اطلاعات با ارزشتون لطفا اگر مطالبی در رابطه با جذب بازاریاب و نحوه پرداخت کارمزد و یا روشهای نوین بازاریابی داشتید از طریق میل مارو هم در جریان بگذارید ممنون از محبتتون

  10. با سلام وادب
    عرض تسلیت ایام سوگواری
    نهایت تقدیر وتشکر لازم را از بابت دوره ۵الی ۹ مهر تبریز از صمیم قلب به محضر شریف دکتر قدس از بابت تشکیل دوره وهمچنین از استاد گرامی دکترعسگری اعلام میدارم امیدوارم با برنامه های موفقیت آمیز بنده حقیر وشبکه فروشم ، بتوانیم قسمتی از زحمات اساتید محترم را جبران نماییم

    همچنان نیازمند ارشادات اساتید هستیم . با سپاس جهانی علیرضا وهمکاران از مراغه

  11. با سلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی جناب عسکری
    من خیلی خوشحالم که با همچین سایتی برخورد کردم که مطالبی فوق العاده مفید و کاربردی در باره بیمه ارائه میدهد بنده نمایندگی بیمه ملت در شهر اهواز دارم متاسفانه تا به حال بعد از سه سال موفق به جذب بازار یاب خوب نشده ام لطفا در این باره مرا یاری کنید
    با تشکر

  12. ممنونم از لطفتون مطلب فوق العاده بود .میری نماینده بیمه دانا و ایران

  13. با سلام.اقای عسگری اول تشکر بابت مطالب بسیار مفید. و اینکه درخواست داشتم درمورد جذب بازاریاب خوب و نحوه پرداخت کارمزد یا حقوق ثابت مطالبی رو عنوان کنید.
    با سپاس فراوان

  14. با سلام و عرض ادب سایت خوبی دارید من اولین بار است که سایت شما را میبینم و در ضمن میخاستم از شما خواهش کنم که اگر میشود اطلاعاتی در ارتباط با بیمه الکترونیک و تاثیر آن برای من میل بزنید من دانشجوی ارشد بیمه هستم و به دنبال موضوع برای پایان نامه ام .واقعیتش دنبال یک موضوع جدید هستم . اگر پیشنهادی دارید بفرمایید .خیلی ممنونم

  15. سلام حامد جان عزیز
    شما انقدر با ما مهربانی که به هیچ وجه نمیتونیم ازتون تشکر کنیم
    فقط مطمئن باش اگر روزی به موفقیتی که در ذهنمه رسیدم بیمه مارکتینگ و شما رو عامل اصلی ایجاد انگیزه و موفقیتم میدونم
    خواهشمندم در زمینه گرفتن بازاریاب و بندهایی که بهش اشاره کردین ما رو هرچه سریعتر از اطلاعاتتون بهره مند بکنین

    1. آقای مسعود صدوری عزیز
      امیدوارم یادت باشد اگر روزی به موفقیتی که در ذهنت هست رسیدی آنقدر درگیر مسائل روزمره و فروشندگی نشوی که فراموش کنی راز و رمز آنرا به دیگران نیز آموزش دهی.

  16. جای هیچ حرفی را باقی نگذاشتید. بسیار کاربردی و موثر بود. تمامی اطلاعاتی را که در طول ۲ سال نمایندگی کسب کرده بودم به تصویر کشیدید. بازهم ممنون
    شهروز عباد – نماینده رسمی شرکت بیمه سامان کد ۶۴۲

  17. با عرض سلام و خسته نباشید ویژه خدمت شما مسولین عزیز و گرامی
    بسیار تشکر میکنم به خاطر سایت خوبی که دارید.
    هرروز ایمیلم را نگاه میکنم و بزرگترین علتش سایت شماست.
    تمامی مطالبی که تاکنون در سایت و یا برای ما میل میکنید در کار من تاثیرگذار بوده است.
    محمد عبدالملکی نماینده آتیه سازان بیمه سامان استان قم

  18. با سلام
    آقای عسگری عزیزمن برای گرفتن نمایندگی بیمه عمر باید حتما ۳۰عدد بیمه نامه فروخت تا کد نمایندگی رو به افراد بدن بنده ۱ ماه است در نمایندگی مشغول به بازاریابی می باشم و حدودا هفته ای ۳ تا۴ بیمه زندگی به مشتری میفروشم دوست دارم برای خودم کار کنم نه اینکه بازاریاب باشم ممنون میشم کمکم کنین که چه جوری میتوانم نمایندگی بیمه عمر را بگیرم.من این کار را به عنوان شغل اصلی و خیلی علاقه دارم به فروش بیمه عمر

    1. با عرض سلام و احترام
      جناب آقای عسکری
      بنده از نمایندگان بیمه ایران هستم خوشحال میشم در بحث فروش بیمه عمر با شما همکاری کنم.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود رایگان کتاب

رمز فروشندگی بیمه‌های عمر در ایران

در این کتاب 104 صفحه‌ای می‌خوانید:

روش جلب توجه و اعتماد مشتری در بازارهای سرد

تکنیک Opening و باز کردن سر صحبت با مشتری

روش پی بردن به نیازهای اصلی مشتری از زبان وی

چرایی و چگونگی تبدیل نیاز مشتری به خواسته احساسی

کتاب رمز فروشندگی بیمه های عمر در ایران - نویسنده: حامد عسگری - بیمه مارکتینگ

اطلاعیه مهم زیر را مطالعه کنید:

نماینده گرامی؛ درحال حاضر، ترم اول کالج به‌طور کامل برگزار شده ولی هنوز ترمهای تحصیلی دوم به بعد شروع نشده‌اند.

برای ثبت‌نام در ترم اول و دریافت ویدیوهای تمامی دروس این ترم، بر روی دکمه زیر کلیک کنید…