متدهای باورپذیر کردن بیمه عمر در ذهن مشتری

شخصاً دیده ام که بسیاری از بازاریابان و فروشندگان بیمه های عمر، از این ترفند قدیمی استفاده می کنند که: «آقای مشتری، خرید این بیمه عمر از طرف شما دقیقاً همانند این است که شما این ۱۰۰۰ تومانی را به داده اید و من درمقابل، این تراول چک ۵۰ هزارتومانی را به شما می دهم!»

اما اگر من همین حالا به شما پیشنهاد دهم که به ازای هر ۱۰۰۰ تومانی که به من بدهید ، یک میلیون تومان به شما خواهم داد، چه خواهد شد؟ این یک شعار بسیار قدرتمند است، اما آیا این پیشنهاد من را در این مورد امتحان خواهید کرد؟

خُب! لازم نیست که من غیب‌گو باشم تا بدانم شما درحال فکرکردن به این مسأله هستید که من قصد دارم چه نوع کلک و حقه‌ای به شما بزنم!

داستان مشهوری درمورد یک بازاریاب به‌نام «مایک انلو» وجود دارد که همین آگهی را در روزنامه‌ای چاپ کرد تا نکته‌ای را به اثبات برساند. او هیچ تماسی دریافت نکرد! حتی یک نفر هم با او تماس نگرفت و نکته مورد نظر او هم دقیقاً همین بود. (شما تاکنون چند نوع از این گزینه ها را مورد آزمایش و امتحان قرار داده اید؟!)

هرچقدر شعارتان بزرگ‌تر و جسورانه‌تر باشد، ثابت‌کردن آن دشوارتر می‌شود و تلاش بیشتری برای باورپذیر کردن آن و جلب اعتماد مردم لازم است.

سؤال اینجاست که باورپذیر بودن و قابل‌باور بودن، چگونه به مردم منتقل می‌شود؟ چگونه به مشتری‌تان نشان می‌دهید که می‌تواند به شما اعتماد کند و این بیمه نامه پیشنهادی تان آنقدرها هم خوب نیست که واقعی نباشد؟!!

به‌خاطر داشته باشید که جسور بودن خوب است، اما هر قدر که جسورتر باشید باید تلاش بیشتری را برای باورپذیر کردن خود و بیمه عمر پیشنهادی تان به‌کار ببرید.

در این مقاله می خواهم تا برخی از روش‌های باورپذیر کردن بیمه عمر پیشنهادی تان برای مشتری را توضیح دهم:

1. روش ارائه دلیل:

سه نوع دلیل وجود دارد که از طریق آنها می‌توانید اعتبار پیشنهادتان را تقویت کنید:

دلیل اول: یکی از این دلایل، دلیل اجتماعی است. این کار معمولاً از طریق گواهی‌نامه‌ها و نظرسنجی‌هایی انجام می‌شود که نشان می‌دهند افرادی وجود دارند که بیمه‌نامه عمر پیشنهادی شما خریده‌اند و از آن راضی بوده‌اند.

یک گواهی (توصیه نامه) خوب باید حاوی مشخصه‌ای باشد که نشان دهد شما آن را خودتان به‌وجود نیاورده‌اید؛ مثل یک آدرس ایمیل، یا یک عکس یا یک شماره تلفن. اگر قصد دارید بگویید حامد عسگری (مدیر گروه آموزشی بیمه مارکتینگ) که این بیمه‌نامه عمر را از ما خریده بسیار راضی است، باید نشان دهید که او یک شخص حقیقی و واقعی است، نه زائیده تخیلات شما!

دلیل دوم: دومین دلیل، دلیل فنی است. آیا مؤثر بودن بیمه عمر پیشنهادی‌تان از همه نظر، تأییدشده است؟ آیا مستنداتی دارید که نشان دهد بیمه عمر پیشنهادی شما، به تمامی اهدافی که از خرید آن حاصل خواهد شد، دست خواهد یافت؟ در این مورد نیز باید این مدارک و گواهی‌ها را به‌شکلی باورپذیر ارائه دهید، درغیر اینصورت ممکن است به‌جای تقویت اعتبارتان، آن را کاملاً از بین ببرید. به طور مثال، من لیستی از خسارات فوت و امراض مربوط به بیمه عمر پیشنهادی ام که در طی ۵ سال اخیر به بیمه شدگان عمر، از طرف شرکت بیمه کارآفرین پرداخت گردیده است را به مشتریان بالقوه ارائه می کنم تا ثابت کنم که پوشش امراض و فوت و غرامت از کار افتادگی، واقعاً مؤثر است!

دلیل سوم: سومین دلیل، دلیل مبتنی بر واقعیات است. به‌طور مثال، وقتی یک بیمه‌نامه عمر را عرضه می‌کنید، آیا راجع‌به این مسأله تحقیق می‌کنید که ارزش نقدشوندگی این بیمه‌نامه، با گذشت زمان، چقدر افزایش می‌یابد؟ معمولاً هنگامیکه بیمه‌نامه‌های گرانقیمت و یا بیمه‌نامه عمر را می‌فروشید، باید این کار را انجام دهید تا نشان دهید که خرید این بیمه‌نامه می‌تواند چه سرمایه‌گذاری خوبی باشد.

2. ایجاد و خلق اعتبار:

اعتبار، عاملی است که کاملاً به خودتان برمی‌گردد. آیا شما قابل اعتماد هستید؟ آیا این قدرت را دارید که پیشنهاد‌تان را باورپذیر و مطلوب نمایید؟ اعتبار داشتن، می‌تواند صورتهای مختلفی داشته باشد.

3. دریافت تأیید از دیگران:

آیا افراد سرشناس و مشهوری وجود دارند که قبلاً از شما بیمه‌نامه‌ای را خریده باشند و حالا حاضر باشند آن را ضمانت کنند؟ مردم برای پیشنهادهایی ارزش بیشتری قائل هستند که توسط یکی از افرادی که آنها را در تلویزیون مشاهده کرده‌اند یا در روزنامه‌ها راجع‌به آنها مطلب خوانده‌اند، پشتیبانی و ضمانت شوند. البته برای بیمه‌نامه‌ای که قصد دارید عرضه کنید، باید مطمئن شوید که شخصی را که انتخاب می‌کنید، مناسب با شأن شما و شرکت بیمه متبوع شما باشد.

مثلاً زمانیکه من در بوشهر فعالیت می کردم، از یکی از محبوب ترین چهره های تلویزیون این شهر که مجری توانایی هم در حوزه طنز بود دعوت کردم تا در یکی از همایشهای رایگان من به عنوان مجری حضور یابد؛ در همانجا نیز یک بیمه عمر رایگان به وی هدیه کردم و سپس توانستم یک تیزر ۲ دقیقه ای باحضور وی بسازم که در آن به مردم بوشهر توصیه می کرد که بیمه عمر را تهیه کنند. بدین ترتیب بیش از هزار فقره بیمه عمر در کمتر از دو ماه، به سرعت و سادگی برای من به دست آمد!

4. مدارک – گواهی‌نامه‌ها – تأییدیه‌ها:

تقریباً در تمام حوزه‌های شغلی و حرفه‌ای، انجمن‌ها یا سازمانهایی وجود دارند که کیفیت کار اعضای خود را تأیید می‌کنند. باید حتماً به فکر تهیه این گواهینامه‌ها و تأییدیه ها باشید و همواره مدارک و اعتباراتی که نشان‌دهنده تخصص و دانش‌تان هستند را نیز ذکر کرده و از آنها استفاده کنید. قطعاً می توانید چنین اسناد و مدارکی را از شرکت بیمه متبوع تان دریافت نمایید.

مثلاً عضویت داشتن در انجمن بین المللی MDRT یکی از این راههاست (که البته درحال حاضر به دلیل تحریم ها مقدور نیست!!) و یا دریافت تندیس نماینده برتر استان و شهرستان و…

به طور مثال من مدارک مالی، نظیر صورت سود و زیان و ترازنامه های مالی و مدارک مالیاتی شرکت بیمه ام را تهیه نموده و در جلسات فروش از آنها استفاده می کنم. مثلاً وقتی به برخی مشتریانی که تصور می کنند بیمه عمر پیشنهادی من قانونی نیست، اسناد مالیاتی شرکت را به آنها نشان داده و اذعان می کنم که تنها مشاغل قانونی که زیر نظر دولت فعالیت می کنند چنین اسناد مالیاتی دارند.

5. جوایز و پاداش‌ها:

آیا تابه‌حال پیش آمده که شخص خاصی به کار شما توجه کند؟ آیا تابه‌حال در رقابت‌هایی نظیر مناقصه های بیمه، برنده شده‌اید؟ خریداران و مشتری‌های احتمالی، معمولاً به‌سمت پیشنهادی جذب می‌شوند که حس پیروزی و برنده‌شدن، در آن وجود داشته باشد.

6. پرداخت به منطق مشتری:

هرگز از قدرت پرداختن و بها دادن به تفکرات منطقی مشتری‌های‌تان غافل نشوید. در زمانی که شما یک پیشنهاد بیمه ای را مطرح می‌کنید، تفکرات منطقی آنها هم درحال شکل‌گیری است. آنها از خودشان می‌پرسند چگونه شما می‌توانید چنین پیشنهاد خوبی را ارائه کنید؟ اگر نتوانید پاسخی منطقی به این سؤال ارائه کنید، به خط پایان کار خود بسیار نزدیک شده‌اید!

(مثال: یک کمپانی لوازم آرایشی در کره جنوبی، ادعا می‌کند تمام محصولاتش ارزشی معادل ۵ دلار یا کمتر دارند! این مسأله، شک شما را برمی‌انگیزد، نه؟! چگونه می‌شود محصولاتی با این ظاهر مناسب و آبرومند، چنین قیمت ارزانی داشته باشند؟). اما آنها این مسأله را توضیح می‌دهند و این منطق، کاملاً مؤثر واقع می‌شود؛ این کمپانی چنین توضیح می‌دهد که:

«در صنعت لوازم آرایشی، ۹۰ درصد هزینه‌ها به تبلیغات اختصاص دارد؛ ما یک نام تجاری برجسته نیستیم و تبلیغات نیم‌صفحه‌ای و تمام‌صفحه‌ای در مجلاتی همچون Vogue چاپ نمی‌کنیم، بنابراین، قیمت محصولات ما بسیار پایین است…»

پس از ارائه این منطق، پیشنهاد آنها از پیشنهادی باور نکردنی به پیشنهادی با اعتبار، تبدیل می‌شود و فروشگاه‌های آنها هم همواره پُر از مشتری‌های مشتاقی است که به‌طور مرتب به آنجا سر می‌زنند.

به طور مثال یکی از چالشهای پیش روی من وقتی اتفاق افتاد که بیمه نامه آتش سوزی اثاثیه منزل مسکونی با سقف خسارت ۱۰ میلیون تومان را با حق بیمه ای برابر با ۱۸۹۰ تومان اعلام و در آگهی های خودم چاپ کردم و انتظار داشتم تا سیلی از تماسها و مراجعات مشتری ها آغاز شود. اما… نتیجه ای که حاصل شد این بود که مردم نمی توانستند چنین چیزی را باور کنند! ۱۸۹۰ تومان حق بیمه در ازای ۱۰ میلیون تومان خسارت؟!!! چطور چنین چیزی ممکن است؟ حتماً کلاهبرداری است!

اما در آگهی های بعدی، بلافاصله فاکتور «منطق» را به آگهی خود افزودم و با توضیحات منطقی (نظیر پایین بودن ضریب و ریسک خسارت رشته آتش سوزی برای شرکتهای بیمه) و ارائه یکسری موارد  واقعی از خسارتهای پرداختی، به مشتری توضیح دادم که این حقّ بیمه چرا اینقدر پایین است!

در فروش بیمه های عمر نیز چنین موردی صادق است. مثلاً بسیاری از مردم به این مسئله شک می کنند که شرکتهای بیمه چگونه با دریافت این حق بیمه اندک، پس از ۲۰ یا ۳۰ سال، چنین سرمایه عظیمی پس می دهد، آنهم درکنار آن همه پوششهای تکمیلی و…؟!

پاسخ در توضیحاتی نظیر نرخ بهره مرکب، تحلیل سبد سرمایه گذاری شرکتهای بیمه، نسبت ۹۰ به ۱۰ سود بیمه شده و سود بیمه گر، و مواردی نظیر اینها نهفته است.

منطقی که می‌تواند موجب معتبرشدن بیمه عمر پیشنهادی شما شود را همواره در ذهن داشته باشید. گاهی اوقات، نمایندگان و بازاریابان بیمه، چنان داستان‌های ضعیف و غیرقابل قبولی ارائه می‌کنند که اثر آنها، کاملاً برعکس هدف مورد نظر آنهاست. نگذارید چنین اتفاقی برای شما نیز بیفتد.


این مقاله بخش کوتاهی از فصل سوم یکی از محبوبترین و پُرمخاطب‌ترین پکیجهای آموزشی بیمه‌مارکتینگ باعنوان درآمدزایی اتوماتیک در فروش بیمه‌های عمر می‌باشد.

درآمدزایی اتوماتیک در بیمه

فهرست مقاله

کامل‌ترین دوره آموزش تخصصی مذاکره در فروشندگی بیمه‌های عمر

دیدگاههای این مقاله

29 پاسخ

  1. سلام استاد من برای تبلیغات بیمه عمر در دفترم میخواهم از ی عکس اقا و خانم مسنی که در کنار هم در ارامش و با احساس نشته اند استفاده کنم خواهش میکنم یک پیام مناسب بهم پیشنهاد بدید .ممنونم .

    1. درود بر شما
      ایکاش واقعاً طراحی یک متن یا پیام مناسب تبلیغاتی به همین آسانی بود که در ذهن شماست!!!
      به زودی کتاب دوم من با عنوان از طبلیقات تا تبلیغات در بیمه منتشر خواهد شد که یک منبع خودآموز برای نمایندگان بیمه جهت طراحی متون تبلیغاتی می باشد…
      باتشکر

  2. باعرض سلام خدمت دوست عزیزم.
    جملات باارزشی بود. فقط می توانید ازکلمه (زندگی( به جای کلمه( عمر) استفاده نمایید.
    (بیمه زندگی)

  3. سلام و وقت بخیر
    یکی از مشکلاتی که من این روزها زیاد باهاش روبرو میشم مقایسه طرح های جدید سرمایه گذاری ها و پس اندازهایی است که بانک ها ارائه میکنند و تعدادشون هر روز بیشتر میشه خیلی از مردم ترجیح میدن از این طرح ها که بعضی هاشون سود خوب و شرایط خوبی دارند استفاده کنند و هرچی برای مشتری ها توضیح میدیم که این طرح ها هیچکدام شامل پوشش هایی که بیمه عمر ارائه میده نیستن براشون اهمیتی نداره خیلی ها میگن پوشش ها مهم نیست ما بیمه تامین اجتماعی و … هستیم و قانع کردن افراد در مورد کافی نبودن بیمه تامین اجتماعی واقعا بی فایده است ممنون میشم راهکار پیشنهادیتون رو در مواجهه با این گونه مشتری ها بشنویم و مرسی از مقالات عالیتون زارعی نماینده بیمه تعاون

  4. سلام آقای عسگری مرسی ازاین همه زحمات ومقاله های کاربردی

  5. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما
    من یک بازاریاب هستم که در کارگزاری بیمه مشغول به فعالیت میباشم بیشتر به فروش بیمه های عمر می پردازم
    حوزه فعالیت بنده در روستا می باشد و مشکلی که دارم در هنگام فروش اکثر مشتریان به بیمه تامین اجتماعی اشاره میکنن که دفترچه درمان هم میدهد
    خواهشی که دارم لطف کنید راهنمایی کنید که چطور از این امر برای فروشم استفاده کنم؟
    با تشکر ۰۹۳۳۱۴۳۴۷۷۰

  6. سلام آقای عسگری
    من چند سال پیش در زمینه بیمه عمر فعالیت داشتم بعد از مدتی به دلیل یکسری مشکلات اون رو کنار گذاشتم حالا نماینده شدم ولی اصلا نمیتونم مثل اون سالها فروش کنم میشه منو راهنمایی کنید

    1. باسلام
      از اینکه دوباره به صنعت بیمه این مرزوبوم بازگشتید خوشحالم.
      البته وضعیت فعلی شما رو کاملاً درک می کنم. اما بدونید اونچه که براتون رُخ داده مربوط هست به تغییرات بسیار سریع و برق آسای وضعیت جاری بازار، تغییر در سطح کیفی و کمی نیازها و خواسته های مردم، تغییر در نوع نگرش اونها نسبت به مقوله بیمه و به خصوص بیمه های عمر، تغییر در میزان قدرت خرید مردم، رُشد و تکثیر قارچ مانند نماندگیهای بیمه آموزش ندیده و اغلب آماتور، عدم برنامه ریزی و دوراندیشی شرکتهای بیمه درراستای توسعه شبکه های نمایندگی فروش و…
      که تمامی اینها دست به دست هم داده و باعث شده اند که هر روزی که می گذره عرصه رقابت بر نمایندگان بیمه از روز قبل تنگ تر بشه.
      امیدوارم با استفاده عملی از مقالات و آموزشهای مندرج و موجود در وبسایت و محصولات آموزشی بیمه مارکتینگ و حضور پُررنگ در سمینارها، همایشها و کارگاههای آموزش بازاریابی بیمه های عمر در سراسر کشور که توسط من و سایر اساتید این حوزه برگزار می شوند، مجدداً به دوران اوج خودتون برگردید
      بیمه گر و توانگر باشید…

  7. سلام خسته نباشید
    یه سوال ؟؟ من میتونم از مطالب شما در سایت خودم به نام شما استفاده کنم….؟؟

    1. باسلام
      چنانچه نام نویسنده به علاوه لینک مستقیم به صفحه مقاله در وبسایت بیمه مارکتینگ درج شود بلامانع است
      باتشکر از حُسن نیت شما

  8. با سلا م من فرزند ۳ ساله ای دارم که با توجه به علاقه شدید من به فروش بیمه عمر این امر و فرهنگ به او نیز انتقال یافته این امر باعث موفقت بیشتر من شده با تشکر فراوان

  9. سلام آقای عسگری از راهنمایی هاتون ممنون اما من یک مشکل بزرگ در فروش بیمه عمر دارم و آن هم عدم اطمینان مشتری به محصول و شرکت هستش اکثرا میگن از کجا معلوم که در پایان مدت قرارداد شرکت شما به تعهداتش عمل کنه و حق و حقوق ما رو بده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  10. سلام
    خسته نباشید . من حدود یک ماه است که شروع به فروش بیمه عمر کردم و حدود ۹۰ نفر فروختم البته همگی در رو ستاها بوده که با راهنمایی های شما بوده خواستم راهنمایی کنید برا روستاها چه برنامه ای بکار ببرم که فروش سریعتر از حالا بشه یا برا آینده فروش داشته باشم.
    با تشکر

  11. سلام آقای عسگری
    یه سوال امروز یکی از مشتری ها بپرسید که جوابی براش نداشتم
    گفت سود بیمه عمر مشکل شرعی داره و شرعی نیست
    جواب این مشتری رو چی بدم؟

    1. سلام آقای عسگری
      این پیام رو میدم برای اینکه بخونید تاییدش مهم نیست
      لطفا یخورده وقت بزارید و پاسخ من و دوستان رو بدید، میدونم مشغله ی زیادی دارید ولی ما به امید پاسخ شنیدن از شما کامنت میزاریم
      صمیمانه ازتون تشکر میکنم

      1. مهدی عزیز درود بر شما
        من رامین موسوی هستم. و معمولاً در نبود آقای عسگری، به اموراتی نظیر همین پاسخگویی به کامنتهای نمایندگان و کاربران محترم سایت بیمه مارکتینگ می پردازم.
        تا اونجایی که من و همکارانم در بیمه مارکتینگ شاهد اون هستیم آقای عسگری اگر حتی ۳۰ دقیقه وقت خالی پیدا کنند به اولین کاری که می پردازند پاسخگویی به نظرات و کامنت هاست.
        باور بفرمایید برای ما در بیمه مارکتینگ چیزی مهم تر از کاربران سایتمان وجود ندارد. ولی از طرف دیگه مشغله تدریس آقای عسگری مخصوصاً در دو سه ماه گذشته آنقدر زیاد شده که خود ما هم گاهاً یک یا برخی مواقع دو هفته متوالی ایشون رو در دفتر نمی بینیم
        به هرحال باز هم حق کاملاً با شماست و من مخصوصاً مورد شما را شخصاً با ایشان درمیان خواهم گذاشت
        برای شما صمیمانه آرزوی توفیق می کنیم

        1. سلام آقای عسگری
          لطفا جواب این سوال منو بدید که موندم چی جواب بدم
          ممنون

  12. سلام جناب آقای عسگری عزیز .سپاسگزارم از مطالب مفیدتون که نهایت لطف شماست. این گواهی نامه ها چطور میتونم تهیه کنم؟با تشکر.پیروز و شاد باشید

  13. سلام جناب عسگری
    شما هم روزی مثل جناب دکتر فخارزاده میشوید شاید حتی زودتر از ایشان
    من یک سوال دارم
    راستش من همسرم پزشک است و ارتباطات خوبی در چند بیمارستان خصوصی داره
    من با رییس بیمارستان برای دادن پیشنهاد بیمه اتیه فرزندان صحبت کردم و ایشان استقبال کرد اما من نمیدونم چطور باید اینکار را به شکلی متفاوت انجام داد
    مثلا گل بردن و تبریک گفتن، دادن یک دفترچه که از روز و تاریخ و پزشک ان صحبت کنه
    نمیدونم چه طور میشه جذاب و متفاوت بود
    از شما خواهش میکنم کمکم کنید
    مثل اون نامه زیبای بازاریابی که تاثیر گذار بود
    ممنون از محبت و لطف شما

  14. حامد عسکری عزیز، خیلی احساس لذت می برم وقتی میبینم جوانی مثل شما اینچنین توانایی های خودش رو به عرصه ظهور میذاره، واقعا لذت بخشه.
    بازاریابی بیمه عمر اون رشته ای هست که سالهای سال دنبالش بودم، رشته پیچیده و جذابی است، به پیچیدگی انسانها.
    حیف که نمیتونم در کلاسها و همایشهای شما شرکت کنم، به شما غبطه میخورم، ولی میدونم که میشه به همه چیز رسید. فقط خواستن مطرح است. من هم تلاش میکنم که در این رشته موفق باشم. برای تو دوست عزیز هم ارزوی موفقیت میکنم.
    وبلاگتون رو همیشه پر و پیمون بذارین،یا علی …

    1. salam
      shoma alan namayande kodoom sherkate bime hastid va az koja??
      ye pishnahade khoob baratoon daram

  15. سلام عذر خواهی میکنم من چطور میتونم کتاب ۱۰۱ نامه بازاریابی تهیه کنم؟ ‘گفتم با این محصول جدید با هم سفارش بدم
    ممنون از شما

  16. سلام آقای عسگری
    خسته نباشید
    اول اینکه تشکر میکنم بابت مطالب مفیدتون
    دوم اینکه شما ۲ تا قول داده بودید که هنوز بهشون عمل نکردید۱ – اینکه قرار بود کتاب ۱۰۱ نامه مهر ماه چاپ بشه که نشد ۲- اینکه توی یکی از ویدئوهای آموزشی طرح سوال و جواب رو مطرح کردید و قرار بود یک نمونه از سوال ها رو برای ما بزارید
    البته جسارت نباشه تا همینجا هم که بچه ها رو راهنمایی کردید لطف و بزرگواری شما رو میرسونه
    یک درخواست هم داشتم
    لطفا درمورد بازاریابی در رشته های دیگه هم مطالبی بزارید
    بسیار ممنون

    1. درود بر تو امیر عزیز
      درمورد کتاب متأسفانه باید بگم که برخی مواقع کنترل امور دیگه از دست شما خارجه. کتاب از اواخر مهر به ارشاد تحویل شده اما هنوز تأییدیه چاپ رو بهمون ندادن که واقعا دلیلش رو هم بهمون نمی گن. ولی مطمئن باش که دیر یا زود داره ولی بالآخره چاپ میشه
      درمورد اون ویدیو هم ممنون میشم اگر بگید دقیقاً کدوم ویدیو هست تا بدونم منظورتون دقیقا چیه
      درمورد درج مطلب راجع بازاریابی سایر بیمه نامه ها هم فکر می کنم تقریباً راجع تمام انواع بیمه نامه مخصوصا در همایشها و کارگاههای بیمه مارکتینگ راهکار ارائه کردم. اونهم به چشم. روی سایت هم مطلب خواهم گذاشت
      بیمه گر و توانگر باشی…

      1. سلام
        در فیلم “بازاریابی پارتیزانی در بیمه” گفتید که طرحی رو در دانشگاه اجرا کردید بدین صورت که فرمی که حاوی یکسری سوال در مورد بیمه عمر بود رو بین دانشجویان پخش کردید
        قرار بود یکسری از همین نمونه سوالات رو بزارید
        تشکر

  17. سلام .مثل همیشه عالی هستید من خیلی دوست دارم مثل شما باشم.یک سوال دارم که فوریه.من میخوام از ایده ها و فکر خلاق شما کمک بگیرم برای دادن یک پیشنهاد رد نشدنی برای بچه ها ، چطور میتونم ؟ کی میتونم تماس بگیرم یا ایمیل ؟ ممنون

    1. یه بچه ستاره کنار مامان ستاره اش نشسته بوده که یکهویی به مامانش میگه: «مامان ستاره، من هم می خوام وقتی بزرگ شدم مثل تو یه ستاره بزرگ بشم!». مامانش میزنه زیر گریه! بچه ستاره به مامانش میگه: «مامان! چرا گریه می کنی؟»
      مامانش میگه: «آخه عزیزم من به سن تو که بودم میخواستم ماه بشم، شدم ستاره! حالا تو که آرزوته که ستاره بشی چی میشی؟!»
      مهرنوش عزیز، من بدون هرگونه تعارفات مرسوم و هرگونه شکسته نفسی رایج، باید اعتراف کنم که خودم حالا حالاها باید شاگردی بازار رو کنم و شاگردی اساتیدی همچون مهدی فخارزاده بزرگ و دکتر پرویز درگی و دکتر روستا و استاد شیخ پور (مدیر اسبق آموزش بیمه مرکزی) و…
      توصیه می کنم برترین های این حوزه رو الگوی خودتون قرار بدید
      برای تماس با من توصیه می کنم از طریق ایمیل اقدام کنید
      info@bimehmarketing.com
      بیمه گر و توانگر باشید…

  18. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم بیمه مارکتینگ
    میخواستم بدونم این پکیج راه حل عملی و کاربردی رو مثل نامه تبلیغاتی و … به ما نشون میده یا فقط آموزش تئوری داره؟
    تشکر

    1. مهدی عزیز
      چنانچه مقالات و آموزشهای بیمه مارکتینگ رو دنبال کرده باشی متوجه میشی که در بیمه مارکتینگ آنچه ارزش تلقی می شود این است که فقط آموزشهایی ارائه می شوند که ۱۰۰% کاربردی و عملی بوده و قبلاً توسط من و در شبکه فروش من طی سالهای گذشته مورد آزمایش قرار گرفته اند.
      ضمن اینکه این محصول نیز مانند سایر محصولات و خدمات بیمه مارکتینگ دارای ضمانت ۷ روزه هستند و چنانچه طی ۷ روز استفاده از آن، رضایت خاطرتان جلب نشد پکیج را مسترد و و جه خود را بازپس خواهید گرفت
      بیمه گر و توانگر باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود رایگان کتاب

رمز فروشندگی بیمه‌های عمر در ایران

در این کتاب 104 صفحه‌ای می‌خوانید:

روش جلب توجه و اعتماد مشتری در بازارهای سرد

تکنیک Opening و باز کردن سر صحبت با مشتری

روش پی بردن به نیازهای اصلی مشتری از زبان وی

چرایی و چگونگی تبدیل نیاز مشتری به خواسته احساسی

کتاب رمز فروشندگی بیمه های عمر در ایران - نویسنده: حامد عسگری - بیمه مارکتینگ

اطلاعیه مهم زیر را مطالعه کنید:

نماینده گرامی؛ درحال حاضر، ترم اول کالج به‌طور کامل برگزار شده ولی هنوز ترمهای تحصیلی دوم به بعد شروع نشده‌اند.

برای ثبت‌نام در ترم اول و دریافت ویدیوهای تمامی دروس این ترم، بر روی دکمه زیر کلیک کنید…