چگونه برای بیمه‌های عمر، نامه بازاریابی بنویسیم؟ (قسمت دوم)

اگر قسمت اول همین مقاله با عنوان «چگونه برای بیمه‌های عمر نامه بازاریابی بنویسیم؟!» رو خوانده باشید حتماً به خاطر دارید که در اونجا اولین قسمت از یک نامه تبلیغاتی که مخاطبش آرایشگرها بودن و برگرفته از کتاب سیاره مشتری هست رو ارائه کردم. در اون مقاله اشاره کردم که چنانچه نتوانستید توجه مخاطب رو با ارسال نامه اول جلب کنید و مشتری باهاتون تماس نگرفت، لازمه تا دومین نامه رو به فاصله ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد ارسال کنید.

دوستان زیادی با من تماس گرفتند و درخواست دومین قسمت نامه رو داشتند. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا در این مقاله، دومین قسمت نامه رو منتشر کنم. البته باز هم در اینجا تأکید می کنم که پروژه ارسال نامه به آرایشگرها فقط و فقط یک مثال است و شما می‌توانید با کمی خلاقیت، خودتون اقدام به نوشتن اینگونه نامه ها کنید.

هیچ خبری برای من خوشحال کننده تر از این نخواهد بود که باهام تماس بگیرید و خبر موفقیت هاتون رو به من برسونید. از اون بهتر اینه که نظرات خودتون، پیشنهادات و اتقادات خودتون رو از طریق گذاشتن کامنت در زیر مقاله با من مطرح کنید.

متن دومین قسمت نامه بازاریابی بیمه عمر:


سلام! برای دومین بار ممنونم که با این نامه یکبار دیگه کمتر از ۲ دقیقه از وقت خودتون رو به من میدید…

البته بعید می دونم که نامه قبلی که براتون فرستادم رو به این زودی فراموش کرده باشید. اگر یادتون باشه اشاره کردم که شما برای ادامه شغل آرایشگری به ۴ چیز نیاز دارید:

۱) یک جفت زانوی سالم بدون آرتروز / ۲) یک جفت دست سالم بدون لرزش / ۳) یک ستون فقرات سالم بدون دیسک کمر / ۴) یک گردن سالم بدون آرتروز

و همچنین گفتم که نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از کسانی که در روز، بیش از ۵ ساعت سرپا می‌ایستند در بیش از ۸۰ درصد موارد، دچار انواع آرتروز و دیسک و ناراحتی های مفاصل میشن که هرکدام به تنهایی می تونه شما رو برای همیشه زمین گیر و از کارتون بیکار کنه!

اما چند مورد دیگه هم هست که در نامه قبلی فرصت نشد بهشون اشاره کنم: مثلاً اگر خدایی ناکرده در یک تصادف رانندگی دچار ازکارافتادگی دائمی بشید چه بر سر شغل، درآمد و آینده فرزندان تون میاد؟ یا اینکه اگر خدایی ناکرده فوت اتفاق بیفته چی؟

شاید با خودتون بگید: «خب! من بیمه تأمین اجتماعی دارم و اگر بیکار یا خونه نشین بشم میتونم حقوق بیکاری دریافت کنم»

اما آیا می دونستید که اگر خدایی ناکرده دچار بیماری‌هایی نظیر انواع سرطان، پیوند قلب و کبد و کلیه، سکته یا جراحی قلب باز و… بشید، بیمه تأمین اجتماعی و حتی بیمه های درمان تکمیلی هم کمکی به شما نخواهند کرد؟!

اینجاست که با داشتن یک بیمه عمر، تا سقف ۲۵ میلیون تومان بابت درمان اینگونه امراض به صورت بلاعوض دریافت می کنید. حتی درصورت فوت شما، تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان به خانواده تان پرداخت میشه و تا سقف ۵۰ میلیون تومان هم در صورت ازکارافتادگی، دریافت می کنید.

همچنین میتونید وام بدون نیاز به ضامن و وثیقه اون‌هم به صورت فوری و با بهره بسیار ناچیز دریافت کنید! و مثلاً آرایشگاه خودتون رو توسعه بدید و یا وام رو صرف موارد مهم دیگه ای توی زندگیتون کنید.

هروقت هم که دلتون بخواد میتونید کل حساب بیمه عمرتون رو ببندید و نه تنها اصل پول، بلکه سود پولهاتون رو هم یکجا دریافت کنید. پس برخلاف انواع دیگه بیمه ها، در بیمه عمر، پولهایی که می پردازید مال خودتونه و هروقت خواستید میتونید پولتون رو پس بگیرید! اونهم با سودش!

اشکالی نداره! باز هم مقاومت کنید… اما این یک واکنش کاملاً طبیعیه! چون مردم وقتی به چیزی که درست نمی شناسنش برخورد میکنن همین واکنش رو نشون میدن؛ یعنی اون رو نادیده می گیرند!

اما مسئله بیمه های عمر جدی تر از اونی هست که بخواید به این راحتی از کنارش بگذرید. اینجا پای آینده خودتون و بچه هاتون در میونه. پس من میخوام به خودم این جسارت رو بدم که همین فردا صبح حضوراً خدمت برسم و به تمام سؤالات شما با صبر و حوصله کامل پاسخ بدم.

هدفم هم در وهله اول اینه که مطمئن بشم که شما تمامی جزئیات مربوط به بیمه های عمر و نقش تعیین کننده و سرنوشت سازی که توی کار و زندگی شما میگذاره رو میدونید. تصمیم به خریدن یا نخریدن این بیمه نامه بحث دیگه ای هست که فعلاً هیچ کاری به این مسئله نداریم.

بی صبرانه منتظر رسیدن فردا و ملاقات با شما هستم.

به امید دیدار….

حامد عسگری


فاصله زمانی بین توزیع نامه اول و دوم:

همونطور که قبلاً هم اشاره کردم متن نامه دوم حتماً می‌بایست در ادامه و تکمیل کننده نامه اول باشه. به عبارت دیگه شما نباید تمامی منافع بیمه عمر پیشنهادی‌تون برای مشتری رو فقط در قالب یک نامه ارسال کنید. دقیقاً مثل همین ۲ نامه می بایست برخی منافع رو در نامه اول و منافع دیگری رو در متن نامه دوم ارائه کنید.

به نحوی واجبه که حتماً فردای روزی که نامه دوم رو ارسال کردید به ملاقات با مشتری بروید. این کار رو به عقب نندازید و دست به کار بشید. مطمئن هستم که با استفاده از این متد، فروش‌های بسیاری انتظارتون رو می‌کشه و شاهد تغییرات چشمگیری در فروش خودتون خواهید بود.

یک نکته رو فراموش نکنید: قرار نیست این دو تا نامه براتون معجزه کنند و وقتی که به ملاقات مشتری رفتید انتظار داشته باشید که مشتری خودکار به دست منتظرتون نشسته تا فرم پیشنهاد بیمه نامه رو امضاء کنه! تنها وظیفه این نامه ها اینه که فقط بتونید با مشتری یک قرارملاقات بگذارید و از اون مهمتر اینکه مشتری، شما رو به چشم یک غریبه کاملاً ناشناس نگاه نکنه و درصدی از اعتماد و آشنایی رو با ارسال نامه ها ساخته باشید. بقیه راه، به مهارتهای شما در مدیریت جلسه ملاقات و تکنیکهای متقاعدسازی شما بستگی داره که اصلاً بحث و مقوله کاملاً متفاوتی هست.


معرفی و آنالیز 51 بازار هدف ویژه بیمه‌های عمر:

حالا اگر دوست دارید تا در کشف بازارهای موجود (مثل بازار بالقوه‌ی آرایشگرها) تبدیل به یک متخصص کشف و تولید بازار و مشتریان جدید بشید و در نوشتن اینگونه نامه ها نیز تبدیل به یک حرفه ای شوید، می‌خوام یک خبر خوب هم بهتون بدم و اون اینکه:

* کتاب دوم من باعنوان 1+50 بازار برگزیده ویژه‌ی بیمه‌های عمر چاپ شده و همین الآن ازطریق فروشگاه سایت یا ازطریق این لینک می‌تونید تهیه کنید. در این کتاب، پاسخ به این سؤالات رو دریافت می‌کنید:

۱) چگونه بازارهای هدف نامتناهی و متنوعی رو پیدا کنید (مثل همین آرایشگرها)

۲) چگونه برای هرکدوم از این بازارها یک نامه تبلیغاتی بنویسید.

۳) چگونه تماسهایی که تولید میشن رو به قرارملاقات حضوری تبدیل کنید.

کتاب 51 بازار برگزیده بیمه های عمر

 

وقتی ۳ مرحله بالا رو به درستی به اجرا دربیارید موجی از قرارملاقاتهای فروش رو تولید می کنید. و کم کم به جایی میرسید که می بینید به تنهایی قادر به رسیدگی به تمامی این قرارها در طول روز نخواهید بود. اینطوریه که کم کم به فکر استخدام بازاریاب میفتید و تیم فروش تشکیل میدید که مدیریت اون تیم یه مبحث دیگه هست. اینطوریه که نمایندگی های کوچک و تکنفره به مرور زمان تبدیل یه نمایندگیهای عریض و طویل در بیمه میشن.

فهرست مقاله

کامل‌ترین دوره آموزش تخصصی مذاکره در فروشندگی بیمه‌های عمر

دیدگاههای این مقاله

48 پاسخ

  1. سلام
    اقای عسگری من در سمینارگرگان بودم
    واقعا عالی بود
    فقط تو اون سمینارگفتید نمونه نامه به پرستارا وارایشگرهارو تو سایت گذاشتید اماپیدانمیکنم
    میشه برام ایمیل کنید(باتوجه به اینکه تو سایت زدید فعلا امکان خریدکتاب نیست)

    1. درود بر شما
      نامه آرایشگران در لینک زیر موجود است
      چگونه برای بیمه های عمر نامه بازاریابی بنویسیم؟ (قسمت اول)
      چگونه برای بیمه های عمر نامه بازاریابی بنویسیم؟ (قسمت دوم)
      نامه پرستاران در ضمیمه انتهایی کتاب سیاره مشتری موجود است.
      ضمن اینکه درحال حاضر امکان سفارش کتاب در سایت برقرار است و می توانید با مراجعه به لینک زیر اقدام به سفارش کتاب سیاره مشتری نمایید.
      سفارش و خرید کتاب سیاره مشتری
      باتشکر

  2. سلام جناب عسگری
    مطالبتون فوق العاده بود
    میخواستم ببینم شما اطلاعاتی در مورد نتورک مارکتینگ دارید.
    اگه دارین لطف کنین نظرتون رو بگین.ممنون

    1. درود بر شما
      بنده در سالهای ۸۴ و ۸۵ در نتورک فعالیت داشتم اما متأسفانه نتیجه نهایی، تلخ بود! ترجیح میدم در مقطع زمانی فعلی اظهار نظری درباره نتورک در بیمه نداشته باشم. اما درکل چندان موافق نیستم
      باتشکر

  3. با سلام و عرض خسته نباشیدخدمت استاد عزیز جناب آقای عسگری
    من در جذب بازاریاب دچار مشکل شدم
    و بازاریابی که بتونه ویژگی های یک بازاریاب خوب رو داشته باشه پیدا نمیکنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  4. با سلام وخسته نباشید مطالبتون خیلی مفید بود فقط اینکه برای فروش تلفنی بیمه عمر کارگاهی را تشکیل میدهید.
    با آرزوی موفقیت روز افزونتان

  5. سلام خوبین آقای عسکری؟ میخواستم ببینم توی یه شهر کوچیک چطور نامه ها رو برسونم بدست مشتری های احتمالیم؟ آخه پست این نامه ها رو که فاصله نزدیکی دارن نمیبره برام.چطوری بدستشون برسونم بهتر و تاثیر گذارتره؟ممنون

  6. سلام استاد پرتلاش بیمه ای عزیز
    در نامه پرستاران آخر متن فقط امضا بزنیم یا مهرهم بزنیم.
    باتشکر و قدردانی .بیمه نوین

  7. سلام
    خسته نباشید و موفق باشید
    من در سمینار شما در شهر بجنورد شرکت داشتم و در آنجا فرمودید راجب پرستاران نامه بازاریابی داشتید و در سایت موجوده ولی من پیداش نمیکنم.
    اگه وقت دارید میشه برام ایمیلش کنید
    با تشکر و آرزوی موفقیت روز افزون برای شما و خانواده محترمتان

  8. با سلام
    من مدتی است به تمام دوستان آشنایان بیمه عمر فروختم حالا لیستم تموم شده چه راهی را در زمینه تیم سازی به من پیشنهاد می کنید

  9. سلام اقای عسگری یه سوالی ذهن منو درگیر کرده ممنون میشم جواب بدین
    اول اینکه تو این روش نامه باید پست کنیم یا شخصا تحویل فرد مورد نظر بدیم؟
    و در یک بازار مشخص مثلا فرض کنیم چند تا همکار کنار هم باشن و این نامه به همه ی اون افراد فرستاده شود باز جنبه تبلیغات ندارد؟ یکم در مورد اینکه چجوری و به چه نحو این نامه به دست فرد مورد نظر برسد توضیح بدین ممنون میشم و در بازاری که همکاران با هم کاملا در ارتباطن باید متن نامه مثل هم باشد یا خیر؟

    1. درو بر شما
      در آبان ماه ۹۳ کتاب ۱۰۱ کاربرد بازاریابی بیمه های عمر که این نامه تنها بخش کوچکی از این کتاب هست منتشر و توزیع اون آغاز میشه. اگر کمی تحمل بفرمایید پاسخ خودتون رو در اون کتاب خواهدی یافت
      بیمه گر و توانگر باشید…

  10. با سلام و عرض ادب میخواستم ازتون یه راهنمایی بگیرم برای تبلیغ بیمه عمر در دفتر بیمه یه متن کوتاه امامتفاوت به چه سبک باشه بهتره ممنونم

  11. سلام من شهبازی هستم مشاور بیمه!
    میخواستم بگم این متن به نظرتون یکم صریح نیست برای مخاطب به عنوان مثال :توی این جمله
    “درصورت فوت شما، تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان به خانواده تان پرداخت میشه و تا سقف ۵۰ میلیون تومان هم در صورت ازکارافتادگی، دریافت می کنید”
    ممکنه همین جمله کار رو خراب کنه چون تجربش کردم که تا اسم مرگ و میر به وسط میاد خیلی ها کنار گیری میکنند
    میشه راهنماییم کنید؟

    1. درود بر شما
      مسئله مقاومت در برابر واژه فوت و مرگ و میر کاملاً وابسته به نوع قشر و فرهنگ و سن و جنسیت مشتریان بالقوه شما متفاوت است.
      لذا درصورتیکه با مشتریانی مواجه هستید که در برابر این واژگان مقاومت می کنند می توانید آنها را از لابلای متن نامه خارج کنید.
      اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که ۱۴ شبکه فروش تخصصی متشکل از ۳۲۹ بازاریابی که مستقیماً زیر نظر من فعالیت می کنند تاکنون و با استفاده از همین نامه بدون کوچکترین تغییری، تاکنون و در عرض کمتر از شش ماه گذشته بالغ بر ۶٫۸ میلیارد تومان بیمه عمر به بازارهای هدف مختلفی در سراسر کشور فروخته اند.
      به هرحال تصمیم نهایی با شماست.
      بیمه گر و توانگر باشید…

  12. باسلام
    من سعادتی هستم ازبیمه نوین شهرتبریزعرایضم این بود که اگر نامه ای برای پرستاران نوشته شود چه متنی باید آماده بکنیم خواهشمند است راهنمایی فرمایید .
    با تشکر

    1. درود بر شما
      اگر اندکی (کمتر از یکماه آینده) تحمل بفرمایید متن نامه خطاب به پرستاران در کتاب من ارائه شده که علاوه بر آن، جزئیات بیشتری از این نانومارکت منحصربه فرد دریافت خواهید نمود
      بیمه گر و توانگر باشید…

  13. با سلام و احترام خدمت استاد عزیز
    حرفهای شما به من جرات بلند شدن از پشت میز رو میده چیزی که ازش خیلی میترسم ازتون بی نهایت ممنونم
    همیشه سلامت و قدرتمند باشید.

  14. سلام استاد عزیز
    خسته نباشید. من چند روزه هست که به عنوان کارشناس فروش بیمه عمر مشغول به کار شدم و تا حالا تونستم فقط اعضای خانوادم رو بیمه کنم. از همه مطالبی هم که در سایتتون گذاشتید ممنونم. بسیار عالی و آموزنده هستند. آقای عسکری عزیز میشه لطف کنید و در آغاز کار راهنماییم کنید که چگونه شروع کنم و از چه منابعی استفاده کنم که کاربردی باشند و به من در پیشرفت کارم کمک کند. فروش به غریبه ها و برای من که یک خانم هستم بسیار پر استرس هست. لطف کنید راهنمایم کنید. مرسی

  15. با سلام و تشکر از راهنمایی های ارزشمندتون من نماینده بیمه عمر هستم لطفا در مورد جذب افرادی که بیمه تامین اجتماعی هستند راهنمایی بفرمایید
    با سپاس فراوان

  16. با سلام و تشکر از راهنمایی های ارزشمندتون من بازاریاب بیمه عمر هستم لطفا در مورد جذب افرادی که بیمه تامین اجتماعی هستند راهنمایی بفرمایید.اگر مایل بودید لطفا پاسخ را به ایمیل بنده بفرستید.ممنون

  17. سلام.من نماینده بیمه پارسیان هستم.مدتیه که مطالب سایت شمارومطالعه میکنم وبکارمیگیرم.میخوام بروشورتبلیغاتی بیمه عمر واسه کارکنان یک شرکت تولیدی تهیه کنم تابتونم باهماهنگی اون شرکت واسه کارکنانشون بیمه عمربگیرم.چندتاجمله مناسب وجذاب میخوام.لطفاراهنمایی بفرمایید.

  18. سلام و سپاس بیکران
    تلاش ، پشتکار ،هوش و ذکاوت و مهمتر از همه انسان دوستی شما قابل قدردانی جناب عسکری.
    موفق باشید و سربلند

  19. با سلام واحترام و سپاس فراوان به خاطر مطالب بسیار ارزنده ای که در اختیار ما می گذارین….توی مطالب سایت خوندم که نامه تبلیغاتی توی پاکت گذاشته بشه و توی وبینار شنیدم که گفتین توی کاور شیشه ای …کدوم جدید تر و کاربردی تر و اثر بخش تر هستن؟؟؟

    1. باسلام
      درواقع تفاوتی بین این دو نیست. اگر می توانید هزینه کنید که پاکت نامه ای شکیل و قابل قبول چاپ کنید، اولویت با پاکت است.
      بیمه گر و توانگر باشید…

  20. سلام خدمت استاد عزیز جناب آقای حامد عسگری عزیز
    بسیار خوشحالم که مطالب شما گره های بازاریابی مرا برطرف نموده و امیدواری مرا نسبت به صنعت بیمه هزار چندان کرده است.
    استاد بزرگوار در بحث نامه ها جسارتا” فقط نفرمودید که شماره تلفن خودمون رو برای تماس احتمالی مشتری در پایین نامه مرقوم کنیم یا نه ؟

  21. با عرض سلام و خسته خدمت شما آقای عسگری
    یه سوال داشتم
    من تعدادی از مقالات سایت رو خوندم همینطور مجلات سایت رو هم تهیه کردم ولی هنوز یه مشکل اساسی دارم
    اینکه وقتی ما نامه رو فرستادیم و قرار ملاقات هم گذاشتیم از کجا صحبت رو شروع کنیم؟بقول معرف باب صحبت رو چطوری باز کنیم و همینطور چطور صحبت رو پیش ببریم؟ فکر کنم توی یکی از مقالات بود که گفته بودید چندثانیه اول صحبت تاثیر زیادی داره روی تصمیم مشتری
    ممنون میشم اگر بگید کدوم مقالات یا … ما رو کمک میکنه توی این زمینه

    1. با سلام
      این فقط سؤال و درخواست شما نیست. تقریباً بیش از ۷۰ درصد از کاربران بیمه مارکتینگ خواهان منابعی هستند تا به واسطه آن بدانند که در آغاز جلسه فروش باید چه حرفهایی زده شود و صحبت به چه شکلی آغاز شود.
      به دلیل مفصل بودن و البته حساس بودن این مبحث، من فقط در کارگاههای آموزش حضوری ام به این مبحث می پردازم و متد بسیار منحصربه فردی که طی ۵ سال گذشته آن را آنقدر به کار بردم و تغییر دادم تا تمامی ایراداتش برطرف شد، به شرکت کنندگان در کارگاه ارائه می کنم.
      برنامه کارگاهها را در سایت بیمه مارکتینگ دنبال کنید.
      باتشکر

      1. مجدد سلام
        کارگاههای قبلی که گذشته و ما نماینده های جدید نتونستیم شرکت کنیم
        امکانش نیست فیلم کارگاهها رو برای فروش بزارید؟

        1. با سلام
          بیمه مارکتینگ از هیچیک از کارگاههای خود فیلمبرداری نمی کند. جهت شرکت در کارگاههای قبلی، می بایست منتظر بمانید تا مجدداً برگزار شوند.
          باتشکر

  22. باسلام
    چرا انقدر در نامه ها عذرخواهی میکنید این کلمات بارمنفی بد و القا کننده مزاحمت ما برایش است!
    ضمنا فروش روزی یک بیمه نامه برای هر نفر خوبه ولی به نظرم کمه.چه راهکاری دارید برای فروش مبالغ بالا و روزی چند بیمه نامه؟!
    سپاس

    1. نماینده عزیز
      من همواره روی این مسئله تأکید گذاشته ام که این دست از نامه ها صرفاً نمونه هایی هستند که فقط به عنوان الگو مورد استفاده قرار گیرند. نمی خواستم این مسئله رو اینجا بازگو کنم ولی شما با اشاره به مسئله عذرخواهی در نامه ها من رو وادار کردید که بهش اشاره کنم.
      برخی اوقات مجبورم بگم که شما مو بینی و من پیچش مو!
      برخی اوقات با نماینده هایی مواجه میشم که جرأت رویارویی با مشتری و ترک میز کارشون رو تا به حال نداشتن و اونقدر می ترسن که برخی از اونها میگن: «آقای عسگری شاید من این نامه رو دادم به مشتری و اون مشتری واسه اینکه نخواد من رو ببینه بره و یک هفته درب مغازه اش رو ببنده و تعطیل کنه بشینه توی خونه اش که نخواد من رو ببینه»!!!
      اینجاست که باید با گذاشتن چندتا جمله عذرخواهی که باب دل نماینده هایی از این دست هست، بهشون جرأت این رو بدم که دست به کار بشن و شروع به پخش نامه ها و پیگیری های بعدی کنند.
      در رابطه با فروش روزانه یک بیمه عمر، این معیار بستگی به خودتون داره. برای برخی از نماینده های تازه کار، این می تونه آمار بسیار قابل توجه و خوبی باشه و قطعاً برای برخی دیگه آمار بسیار کمی به حساب میاد.
      موفق باشید…

  23. با سلام خدمت استاد گرامی جناب عسگری
    بنده مرحله اول نامه را اجرا کردم و نتایج قابل توجهی بدست آوردم.یعنی نزدیک به ۶۰درصد منجر به فروش قطعی شد.واقعا ازتون ممنونم.به سایر همکاران بیمه ای در سراسر کشور توصیه می کنم مراحل نامه های تبلیغاتی را فقط اجرا کنند.یک منشی هم می تونه امورات دفتر را بچرخونه،شما فقط بیرون از دفترمستقییما وارد کار بشین.بی صبرانه منتظر سمینار کشوری از رکود تا صعود هستم.با تشکر القاضی از بیمه پاسارگاد

    1. سلام
      ممنونم آقای القاضی. براتون آرزوی موفقیتهای بیشتر رو دارم. و امیدوارم عملگرایی و عمل به نکاتی که ارائه می شه کم کم جای پیش داوری رو در پروسه فروش نماینده بگیره. با سپاس

    2. سلام من نماینده بیمه عمر ایران هستم، آقای القاضی میشه چنتا سوال بپرسم در رابطه با پروسه اجرای نامه ها!
      اول اینکه روی چه کاغذی؟سربرگ یا نه؟چجوری بدست مشتری رسوندین؟ ودیگه هر اقدامی که موجب موفقیتتون شد رو میگین؟ ممنون از لطفتون

  24. ممنونم استاد گرامی و بی صبرانه منتظر برگزاری این کارگاه آموزشی

  25. ازمطالب ارزشمندشمااستفاده میکنم ولذت میبرم ولی همچنان روش درست مذاکره رانمیدانم ونمیدانم چندتاملاقات بامشتری منجربه فروش نهایی بارضایت میشه

    1. سلام آقای ستاری عزیز
      درحال حاضر مشغول کار روی پکیج های آموزشی جدیدی هستم که تکنیکهای مذاکره در فروش بیمه های عمر یکی از اونهاست که پس از ماه مبارک رمضان در وبسایت بیمه مارکتینگ عرضه خواهند شد.
      اما خیلی کوتاه اشاره می کنم که ۷۰ تا ۸۰ درصد فروشها در بیمه عمر بین جلسات دوم تا چهارم اتفاق می افتند. نرمال این هست که حداقل ۲ و حداکثر ۵ جلسه ملاقات با هر مشتری ترتیب داده بشه
      با آروزی موفقیت برای شما

  26. سلام آقای عسگری
    تشکر میکنم بابت قسمت دوم نامه
    من نماینده بیمه دانا هستم یه سوال داشتم البته من رو یک مشتری ببینید نه یک نماینده بیمه
    مبالغی رو که توی این نامه نوشتید بصورت مثاله یا واقعی؟اگر واقعیه خود من که نماینده یکی از شرکتهای بیمه هستم وسوسه شدم برای خرید بیمه نامه!!! چون شرکت ما با پرداخت ۳۰۰۰۰ تومان ماهاانه بابت فوت فقط چهارمیلیون تومان پرداخت میکنه!! چطور میشه با پرداخت ماهانه ۳۰۰۰۰ تومان اینهمه مزایا دریافت کرد؟چه تضمینی هست؟
    اگر جای این بحث اینجا نبود عذرخواهی میکنم ولی ممنون میشم اگر در مورد تضمین بیمه نامه های عمر یخورده توضیح بدید

    1. با سلام
      تضمین بیمه های عمر بحث مفصلی هست و جاش اینجا نیست. میتونید با من تماس بگیرید تا براتون مفصلاً شرج بدم. ولی با ارجاع مشتری به مسئله بیمه اتکایی نزد بیمه مرکزی ج.ا.ا و برخی مفاد قانون بیمه و بیمه گری میشه مشتری ها رو نسبت به تعهدات بیمه های عمر مطمئن ساخت.
      درمورد اعداد و ارقام هم باید بگم که بله! این اعدا مربوط هستن به بیمه عمروسرمایه گذاری شرکت بیمه کارآفرین. درمورد ضرایب بیمه دانا اطلاعات چندانی ندارم. اما اگر اشاره کنید که منظورتون از ۴ میلیون تومان دقیقاً بابت چه چیزی و کدام پوشش هست میتونم راهنمایی بیشتری در اخیتارتو ن قرار بدم.
      با سپاس

      1. با سلام و خسته نباشد
        ممنونم بابت پاسخ
        در بیمه دانا با پرداخت مثلا ماهی ۳۰۰۰۰ تومان بابت پوشش عمر ۴۰۰۰۰۰۰ تومان پرداخت میکنن که این مبلغ که این مبلغ نهایتا تا ۳ برابر میتونه افزایش پیدا کنه یعنی ۱۲۰۰۰۰۰۰ تومان و بابت امراض خاص ۱۲۰۰۰۰۰ تومان پرداخت میشه
        http://apps.dana-insurance.com/EstelamOmr

    2. جناب صالحی عزیز
      به عنوان یک نماینده کوچیک بیمه دانا می گم
      سرمایه اولیه بیمه عمر از ۱۰تا ۳۰برابر حق بیمه سال اوله به تجویز شمای متخصص بیمه که می تواند سالانه تا ۲۰درصد رشد داشته باشد-غرامت فوت عادی یک برابر سرمایه بیمه عمر به علاوه اندوخته بیمه نامه می باشد و غرامت فوت حادثه عبارت است از سرمایه بیمه عمر به علاوه غرامت فوت حادثه (از یک نا ۴برابر سرمایه به انتخاب بیمه گذار هنگام عقد قرارداد) به علاوه اندوخته.

  27. بنده نماینده کدموقت ۸۰۱۹۹شرکت بیمه ما هستم امتحان بیمه مرکزی که دراسفند۹۱برگزار شدراقبول شدم و تااواخر خرداد۹۲کددائم خورددرادریافت میکنم،تمام مقالات سایت شمارامطالعه کرده ام ومجلات شماراهم سفارش داده ام،وباتوجه به اینکه به فروش بیمه های عمر علاقه وافری دارم تقاضامندم این فرصت رادراختیار بنده بگذارید تااز تجربیات گرانقدر شما استفاده کنم.

    1. با سلام
      برنامه کارگاهها و سمینارهای من رو در بخش مربوطه در سایت بیمه مارکتینگ دنبال کنید. اونجا در خدمتتون هستم
      موفق باشید

  28. بی صبرانه منتظر نسخه دوم نامه بودم
    ممنون آقای عسگری
    محتوای مطلب مثل همیشه پر بار بود

    1. سلام دوست عزیزم آقای مرادیان
      خوشحالم ازینکه نامه ها مؤثر و مورد استفاده شما واقع شده.
      امیدوارم در کارگاهی که به همین منظور برگزار خواهم کرد شما رو هم از نزدیک ببینم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود رایگان کتاب

رمز فروشندگی بیمه‌های عمر در ایران

در این کتاب 104 صفحه‌ای می‌خوانید:

روش جلب توجه و اعتماد مشتری در بازارهای سرد

تکنیک Opening و باز کردن سر صحبت با مشتری

روش پی بردن به نیازهای اصلی مشتری از زبان وی

چرایی و چگونگی تبدیل نیاز مشتری به خواسته احساسی

کتاب رمز فروشندگی بیمه های عمر در ایران - نویسنده: حامد عسگری - بیمه مارکتینگ

اطلاعیه مهم زیر را مطالعه کنید:

نماینده گرامی؛ درحال حاضر، ترم اول کالج به‌طور کامل برگزار شده ولی هنوز ترمهای تحصیلی دوم به بعد شروع نشده‌اند.

برای ثبت‌نام در ترم اول و دریافت ویدیوهای تمامی دروس این ترم، بر روی دکمه زیر کلیک کنید…